mappen met inhoud gesorteerd op datum openen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsteentje

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik heb een aantal mappen met afbeeldingen en overige bestanden die ik op datum had gesorteerd. Sinds een paar dagen kan ik deze niet meer op een normale wijze (1 muisklik) openen. Ik kan ze nog wel openen door rechts te klikken en dan op Bestandslocatie openen te klikken. Maar de inhoud staat dan niet meer gesorteerd op datum en ik kan het ook niet meer op die manier instellen. Mappen met inhoud die ik niet op datum had gesorteerd kan ik gewoon openen. Ik ben een maand geleden even overgegaan op windows 10 maar ik ben weer teruggegaan naar 7 voornamelijk omdat ik in 10 ook tegen dit probleem aanliep. Bij terugkeer naar 7 was alles echter weer normaal. Ik heb afgelopen week wel windows updates gehad en daarna trad dit probleem ineens op. Heeft iemand een idee of het aan die updates kan liggen of kan het iets anders zijn?

Bedankt Manamana, misschien dat ik hier iets aan heb. Ik ga het morgen even verder uitzoeken

Helaas Manamana, hiermee kan ik het niet oplossen. Ik had deze instelling al zo staan dat verborgen mappen werden weergegeven. Het is ook niet zo dat ik ze niet kan vinden. Ik zie de map wel gewoon, maar kan 'm niet meer openen op de normale manier. Het heeft echt wel iets met de datumnotatie in de betreffende map te maken want mappen waarop ik dit niet heb toegepast kan ik gewoon openen. Iemand nog een idee?

Nog een aanvulling: ik merk nu dat ik in geen enkele map nog de rangschikking kan wijzigen, dat is ook wel heel raar....dus als de inhoud gewoon willekeurig door elkaar staat en ik wil het rangschikken op bijvoorbeeld Dag, dan gebeurt er niets....

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt manamana, ik zal er eens verder in duiken. Het probleem is er nog steeds...erg irritant

ik denk toch wel dat het aan updates ligt, gisteren weer een nieuwe serie geinstalleerd en wat schetst mijn verbazing? Juist ja, ik kan weer in de mappen en het staat weer op datum....Of ik heb een spook in mijn computer :p Case closed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan