Mappen met muziek en foto's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paxton

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Sorry als dit hier niet thuis hoort maar heb een serieus probleem
+ kan een moderator dit naar de juiste forum sturen als het niet juist is + mijn een pm van de link doorsturen
dan komt nu mijn vraag
en de map met Muziek , ook genoemd Muziek
die is er helemaal niet meer
ok dan is er ook nog mijn pictures zijn er ook al niet meer
ik heb al HEEEL mijn computer doorgezocht
maar ik vind ze dus niet, als iemand me kan helpen, of moet ik alles opnieuw zoeken :(:(:(:(

Sn!pe Out

Ten eerste hoef je geen pm te ontvangen als het bericht verplaatst wordt, want dan krijg je de antwoorden van Helpmij gemaild vanaf de nieuwe locatie en de link waar je dan op klikt komt uit bij je vraag.
Ten tweede heb ik de titel veranderd omdat 'probleem' niets zegt over wat er aan de hand is.
Tevens neem ik aan dat je XP hebt? Dan verplaats ik je vraag daar heen:)

Heb je trouwens gezocht naar die muziek op *.mp3 en naar die foto's op *.jpg ( of een dergelijke extensie voor afbeelldingen) ?

Dus ook al gezocht met Start --> Zoeken?
Mischien is de map per ongeluk verwijderd, kijk eens of dit prograamaatje iets vind wat al verwijderd is. De download van het prograamtje beging gelijk. Installeer het en kijk wat ie vind.

Laatst bewerkt:
Oke. Is File Recovery alleen voor foto's want Smart recovery is voor geheugenkaartjes enzo he?

Oke. Is File Recovery alleen voor foto's want Smart recovery is voor geheugenkaartjes enzo he?

File Recovery is voor DATA de meeste extenties staan daar al gemeld.
en
Smart Recovery is beter geschikt om speciaal naar JPG te zoeken en wat er verder bij wordt vermeld.

Heb persoonlijk met Smart naar Fotoos heel erg goede ervaring,alles terug kunnen halen (op 4 fotoos na) van 8 Gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan