mappen onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

geuro88

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
5
Ik heb in vista nou al met 2 programma's het probleem gehad dat ik de mappen niet terug kan vinden het gaat vooral om de mappen downloads van newsleecher en bitlord die ik toch wel nodig heb en newsleecher vind de map zelf wel alleen als ik hem zelf zoek kan ik hem niet vinden hoe kan ik de mappen weer gewoon tevoorschijn halen? heeft iemand een tip voor me?

Mvg Geert
 
Kijk eens in de betreffende programma's bij de Opties.
Je kunt daar altijd zelf een map opgeven waar je wilt dat ze worden opgeslagen.
Als je daar nu kijkt staat daar de standaard map die het programma na installatie gebruikt.
Dat is de lokatie van de mappen en als je deze even noteert weet je precies waar het nu staat.

Eventueel kun je dit naar wens aanpassen en zelf een folder aanmaken en in het programma daar naar verwijzen.
 
ja dat weet ik wel ik weet ook in welke map het staat zoals bij newsleecher standaard in die map dan in de map download die kan ik newsleecher zelf wel openen maar als ik er via program files heen ga en dan de map newsleecher dan staat de map download er niet tussen hoe kan dat??
 
Dat kan naar mijn weten alleen maar als je nog niets gedownload hebt.
Als het probleem zich echter blijft voordoen, kun je toch ook gewoon een andere opslag lokatie opgeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan