mappen onzichtbaar op usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

CH1988

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2010
hallo,

vandaag was ik op school bezig, en kreeg een aantal keer een schermpje van de virusscan dat er een worm was gesignaleerd.... niet veel aandacht aan besteed.. even later zag ik dat de mappen op mijn usb eindigden met .exe
Wanneer ik dubbelklikte op een map te openen werd deze in een nieuw venster geopend, verder niets aan de hand.

Thuisgekomen ben ik achter mijn laptop gaan zitten en wilde verder werken, echter toen ik mijn usb in de computer deed bleken de mappen onzichtbaar :mad: , losse bestanden zijn wel zichtbaar. ik heb bij mapopties al aangevinkt 'verborgen mappen weergeven' maar dit maakt geen verschil... heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?!

Groet,

CH

Voor hoeveel % is het geheugen van de USB-stick in gebruik? als dit 0% is dan zijn alle mappen inc. data van uw stick verwijderd ben ik bang,

Mvg,

2,75 GB in gebruik, ik heb de usb stick ook al gescand, de virusscan ziet de mappen gewoon staan en scant deze ook....geen virussen gevonden.

ik heb met filescavenger een back up gemaakt en heb de bestanden dus nog wel. ik heb geprobeerd deze te kopieren naar de usb maar dan krijg ik "deze map is reeds aanwezig, wilt u de bestaande map vervangen?" De mappen staan er dus nog op maar ik zie ze niet en kan er dus niet in.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan