mappen outlook 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik heb een aantal mappen gemaakt in outlook 2013.
Deze wil ik exporteren naar een andere pc.

De pst bestanden heb ik al geëxporteerd.
Waar kan ik de mappen met inhoud vinden en hoe kan ik deze exporteren.
Hoe kan ik deze mappen importeren in outlook op de andere pc.

Staat hier, waarbij je niet de hele mailbox aangeeft, maar een map (al dan niet met submappen, dan moet het vinkje van submappen aanstaan).

Je kunt op die manier een map naar een .PST bestand exporteren.

Importeren op bijna dezelfde manier (op de andere locatie/pc), maar dan geef je aan: Gegevens uit een ander bestand programma of bestand importeren
Kiezen voor Outlook gegevensbestand (.pst)
Bladeren naar het .PST bestand die je wilt importeren.
Selecteer de map die je wilt importeren uit het .PST bestand.

Beste start je deze actie als je in de mappenlijst al staat waar je de te importeren map onder wilt zetten. Kies dan tijdens het importeren voor: Items importeren in de huidige map.
Moet hij gewoon "onder de hoofdmap" van een account, dan laat je de keuze staan op "Items importeren in dezelfde map in: " en kies uit het pulldown menu het mailaccount waar de te importeren map onder moet komen.

Keuze over Duplicaten vervangen of niet maakt (naar ik aanneem) voor jou niet uit, omdat je het importeert in een mail-account die (nog) niet dezelfde items bevat als die je gaat importeren.

Tijs.

Bedankt voor de info.

Zoals je hebt beschreven had ik het ook al gedaan, inclusief submappen, echter....Selecteer de map die je wilt importeren uit het .PST bestand.

Wanneer ik het pst bestand wil importeren zie ik maar 1 pst bestand staan!
Ik heb dus geen keuze m.b.t. de mappen.

Doe ik dan iets niet goed!

Laatst bewerkt:
De mappen die je wilt importeren staan (normaal gesproken) wel in het vak, maar je moet het + teken dat er (links van) staat in dat vak eerst klikken om de mappen te zien.

Doe een schermafdruk, anders, want wij kunnen niet 'ruiken' wat jij ziet.

Tijs.

Bedankt voor de info

Dit is wat ik heb gedaan:
1.jpg
5.jpg
7.jpg
8.jpg

Dit is wat ik heb ge-exporteerd

schermafdruk pst outlook 2013.jpg

Laatst bewerkt:
Daar ging je vorige vraag toch niet over? Ik wilde zien wat er bij het importeren te zien is (op het gedeelte waar je selecteert welke mappen je wilt importeren).

Overigens (misschien ga je daar de mist in) geef je tijdens het importeren eerst aan welk .pst bestand je wilt importeren en dan verderop in het proces, welke e-mail mappen je van in dat aangegeven .pst bestand je wilt gaan importeren en waar dat dan moet komen staan.
Aan het .pst bestand zélf kun je (van de buitenkant) NIET zien wat er in zit, dat merk/zie je pas tijdens het importeren(!)

Tijs.

ik heb mijn tekst e.d. even aangepast
9.jpg

Laatst bewerkt:
Dat > klikken links dan zie je welke mappen. Bij mij is dat een + maar doet hetzelfde.

Tijs.

Laatste posting, moet duidelijk genoeg zijn (en anders tijd voor een cursus, lijkt me), zie afbeelding:
Je klikt het Outlook gegevensbestand open op de manier die ik daar aangeef. Dan kun je gaan aangeven welke map je wilt importeren.

Tijs.

attachment.php

Bijlagen

• Keuze_import2.jpg
    Keuze_import2.jpg
    32 KB · Weergaven: 188
Laatst bewerkt:
Oke nu is het duidelijk bedankt voor de info.
Ik moet helaas naar het werk en ga dit morgen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan