renzmenz
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 feb 2003
- Berichten
- 231
Ik ben overgestapt van office xp naar office 2010. Ik heb meerdere emailadressen ingesteld en die werken allemaal goed, behalve dat ik 2 soorten meldingen krijg tijdens verzenden en ontvangen.
De eerste melding zegt dat er geen map Verzonden items is gevonden, waardoor de verzonden mail dus nergens wordt opgeslagen. Een mapje aanmaken met de naam verzonden items lukt me niet. Zo´n map is aanwezig bij slechts 1 van de accounts, niet bij mijn extra accounts. Ditzelfde gebeurt ook soms met de map Verwijderde items.
De tweede melding zegt dat er ´geen mappen gesynchroniseerd kunnen worden die zijn aangemeld met <mijn emailadres>´. ook dit is alleen het geval met de extra accounts en niet met de hoofdaccount.
Wie o wie heeft de oplossing??
Alvast bedankt!
renske
De eerste melding zegt dat er geen map Verzonden items is gevonden, waardoor de verzonden mail dus nergens wordt opgeslagen. Een mapje aanmaken met de naam verzonden items lukt me niet. Zo´n map is aanwezig bij slechts 1 van de accounts, niet bij mijn extra accounts. Ditzelfde gebeurt ook soms met de map Verwijderde items.
De tweede melding zegt dat er ´geen mappen gesynchroniseerd kunnen worden die zijn aangemeld met <mijn emailadres>´. ook dit is alleen het geval met de extra accounts en niet met de hoofdaccount.
Wie o wie heeft de oplossing??
Alvast bedankt!
renske