mappen veranderen steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

fms

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
101
hallo,
ik heb een probleem met sommige mappen in vista. op mijn desktop zit namelijk een map genaamd: "games" met daarin snelkoppelingen naar de games, maar de lay-out van die map verandert steed. ik zet het bijvoorbeeld steeds op grote pictogrammen en op aanmaakdatum gesorteerd aflopend, maar als ik de map na een herstart van de computer weer opstart zijn het (vaak) weer kleine pictogrammen in een lijst:confused:. hoe krijg ik het blijvend op 1 lay-out?
 
Ja ik heb dit probleem ook wel al tegengekomen maar ik weet toch ook niet hoe ik het zou moeten oplossen...
bij mij was het in "deze computer" daar heb ik mijn harde schijven en dan werd de weergave altijd verandert...

Ik herken het maar ik weet ook geen oplossing :S
Nu heb ik het toch al niet meer voorgehad. --> ik heb sp1 geinstalleerd
 
ik ook pas maar toch zag ik laatst weer dat het weer was verandert :confused: . het begint nu echt vervelend te worden
 
ja sorry maar ik weet er ook geen oplossing voor :confused:
 
maakt ook niet uit hoor:) bendankt voor je reactie
 
Hallo crash, bedankt voor je aanpassing. Ik hoop dat (fms) die regfile ophaald en aan het register toevoegd dan is hij gelijk van dit probleem af, maar dat horen we dan wel weer! bij mij ging het perfect binnen een paar seconden.

mvgr, @xa.
 
Hallo crash, bedankt voor je aanpassing. Ik hoop dat (fms) die regfile ophaald en aan het register toevoegd dan is hij gelijk van dit probleem af, maar dat horen we dan wel weer! bij mij ging het perfect binnen een paar seconden.

mvgr, @xa.

ik heb het programma gelijk gedownload en gebruikt. tot nu toe doet hij het wel zo te zien... maar meestal gebeurde het na een paar dagen of uren dus ik moet het noge even aanzien...

toch alvast bedankt voor je reactie en (mogelijke) oplossing voor mijn probleem.
 
Hallo, ga er maar van uit dat het goed zit. We gebruiken dit al een gehele tijd zowel in vista als xp en er is nog nooit iets verandert aan de instellingen van de mappen, dus veel geluk ermee, en zou het gebeuren dan zoeken we voor een andere oplossing met z'n allen.

Groet. @xa.:thumb:
 
je oplossing werkt uitstekend, na een week nog steeds dezelfde mapindeling!

allemaal bedankt:thumb:
 
fms, graag gedaan hebt het ook maar vernomen van iemand anders. Maar ben blij dat het goed bij je blijft werken, heb er ook nog nooit iemand op horen terug komen! dus dan zit het wel goed. Bedankt voor je berichtgeving en kan dat als opgelost worden gezet.

Groet, @xa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan