mappen vertweevoudigen zich

Status
Niet open voor verdere reacties.

omit42

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
8
hallo mede mensen. Ik heb een groot probleem op mijn laptop doen de mappen en bestanden zich verdubbelen. Zoals ik heb heel vaak twee mappen van mijn afbeeldingen en twee mappen met documenten. En als ik ze verwijder dan komen ze na en paar keer weer opnieuw opstarten weer terug. weet iemand wat ik moet doen. Ik zelf denk dat et en virus is maar ik kan niks vinden. Alvast bedankt voor de gene die een oplossing heeft
 
Dat lijkt mij inderdaad ook een virus.. Scan eens grondig met je virusscanner (update eerst), met een spywarescanner (hetzelfde), CCleaner en Registry Mechanic.

Succes
 
ik heb et geprobeerd maar hij kan niets vinden en ik heb toch egt een goeie virus scaner volgens mij
 
Ik zou het echt niet weten dan, als er helemaal nergens iets gevonden wordt.. eigenaardig probleem. Zijn het trouwens alleen de mijn documenten-mappen? Want die worden automatisch door Windows aangemaakt. Bovendien staan ze zowel in deze computer als op je bureaublad, dan lijkt het alsof het meerdere zijn maar dat zijn het niet.
 
Laatst bewerkt:
nhe het zijn ook andere bestanden en mappen gewoon alles wat op mijn computer staat. Ik snap dr ook niets van. Maar toch heel erg bedankt dat je geprobeerd hebt mij te helpen
 
zou kunnen maar ik ben een eigen bedrijf en dan moet ik weer nieuwe lesenties kopen voor programma's voor et geval dat dr enne komt nakijken of ik et wel legaal doe
 
Licenties kan je gewoon nog een keer gebruiken hoor. Helemaal als je alles vanaf 1 server draait.
 
XP Home of XP Pro?
Kijk eens bij de eigenschappen van de map, wie is de eigenaar van deze map?

(geavanceerde beveiligingsopties)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan