Mappen verwijderd maar ze komen steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

superman038

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
10
Ik heb onlangs voor nood even een map gemaakt op mijn bureaublad en deze 2 dagen later weer verwijderd, tenminste dat dacht ik... Elke keer komt de betreffende map weer terug, soms na een uur, soms na een paar keer opstarten maar ik kan erv an uitgaan dat hij weer terug komt... Vorige week is er een 2e map bij komen staan op mijn bureaublad(DiskTemp) die dus ook elke keer terugkomt, heel raar:confused:

Maar goed, ik kan ze dus met geen mogelijkheid verwijderen. Volgens mij wordt de map gebruikt door mijn Mediaplayer, tenminste als deze draait kan ik de map niet verwijderen. Er staat niks in de map, geen verwijzing en ik kan hem ook nergens vinden in de mediaplayer. Hij bestaat niet volgens welk programma dan ook, alleen op mijn bureaublad... Heel irritant dit...

Heeft iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Deze comp>rechter muisknop>eigenschappen>systeemherstel

Uitschakelen. Lijkt mij dat er iets uit het verleden hersteld wordt, dus het is 't proberen waard. :confused:
 
Thanx voor je reactie, maar deze optie uitschakelen werkt ook niet... Hij is even weg en even later komt ie gewoon weer terug...:confused:
 
Ook dit programma werkt niet... Heb de map vernietigd met de versnipperaar maar hij komt even later gewoon weer terug... Ben er nu wel achter dat het met mijn mediaplayer te maken heeft, als ik deze start dan verschijnt de verwijderde map ook weer... Alleen kan ik nergens in die mediaplayer dan ook maar een enkele verwijzing vinden naar de map...

Ik heb idd onlangs programma's geinstalleerd maar deze maakten geen gebruik van die map. Het was een tijdelijke map met muziekbestanden die nu elke keer terugkomt. Iemand een idee?
 
Toevallig geen p2p-programma die die map als tijdelijke map gebruikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan