mappen verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
358
als ik een map wil verwijderen , dan knippert het scherm en ben ik mij iconen kwijt , deze komen gelijk weer terug maar de map is niet verwijderd. Het lijkt wel of de computer verkeerd reageerd op de rechter muisknop.

Wat kan dat zijn ????? en hoe los ik het op ???
 
Het kan een virus zijn...
Hoe verwijder je? Heb je (Shift) Delete, backspace, slepen naar prullenbak geprobeerd?
Soms helpt computer opnieuw opstarten ook bij zulke dingen.
 
Het is zelf al zo als ik alleen maar met de rechtermuis knop op een icoon op het bureaublad klik dat dan hetzelfde fenomeen zich voordoet.
 
Het is geen virus. De Xp versie gebruik ik al jaren. Alles is geupdate. Maar wat ik ook wil aanklikken met de rechter muis knop lukt niet, alle icoontjes verdwijnen en komen later weer terug. Zelf als ik in verkenner de bovenste commando's ( bijv Bestand ) met de linkermuis knop wil aanklikken dan gebeurd hetzelfde.
 
Ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd en opeens was het probleem er weer, het blijkt nml dat ik een raar programma mee had geinstalleerd in de automatische installatie van Allmyapss.
Systeem teruggezet naar voor installatie en toen de programma's handmatig geinstaleerd en toen ging alles goed.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan