mappen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Is er een manier om de mappen zoals, mijn ebooks van acrobat reader en my music van realplayer voorgoed te verwijderen, dus ook als je het programma opnieuw opstart de mappen niet terugkomen?

Jouw vraag en jou mogelijk een beetje denkend te kennen, heb je het nodige al geprobeerd.....?

Dat betekent wellicht dat het progje automatisch de mappen anmaakt bij een opstart, hetgeen dan weer zou betekenen dat het antwoord "nee" luidt,........ tenzij je in het eenmaal geinstalleerde progje "ergens" een optie kan aanklikken dat die bepaalde mappen niet moeten worden aangemaakt bij een opstart.

die opties heb ik inderdaad al helemaal doorgeworsteld, bij realplayer heb ik m volgens mij gevonden, maar dat diende ook maar als voorbeeld. Het gaatvoornamelijk om mijn e-books en nog een paar die ik zou gauw niet meer weet. Maar als er een oplossing is voor mijn e-books dan zal die ook wel voor die andere werken neem ik aan. Ik had laatst op internet gelezen hoe het moest, maar dat werkte niet. Dus ik weet dat ik niet de enige ben met het probleem.

edit mijn afbeeldingen en mijn muziek waren het. die andere terugkerende mappen.

Laatst bewerkt:
Kan niet... Je zou een BATCH bestandje bij het afsluiten en/of opstarten kunnen laten draaien die ze weghaalt.

ik heb nu een oplossing voor het mijn e-books probleem. Het is heel simpel, je moet gewoon ebook.api verwijderen uit de plugins directory. nu krijg je die map niet meer.

hier heb ik het gevonden: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum14/2441-22.php

nu een andere google omschrijving vond ik deze site en het werkt tot nu toe ook nog aardig moet ik zeggen...

Tja kan.. Maar ik denk dan; ze zijn er niet voor niets.

En die ebook.api is een plugin? Plaats hem dan in OPTIONAL zodat je hem altijd nog terug kan zetten mocht je hem nodig hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan