mappen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank82

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
hallo,

ik wil een paar mappen uit mijn program files verwijderen maar ik krijg telkens de melding:
"Kan bestand niet verwijderen, de toegang is geweigerd." en het bestand is op dit moment niet in gebruik. Weet iemand hoe ik deze map toch nog kan wissen.
Het gaat om Norton Anti Virus en er staat wel iets op maar dat is nu niet geactiveerd. En dit wil ik er dus afhebben.

Groeten Frank

Probeer het eens in de veilige modus, F8 bij opstarten.

Norton is iets vervelends om te verwijderen. Ga naar start->uitvoeren->msconfig->opstarten. Daar staat waarschijnlijk nog iets van norton. Even het vinkje ervoor weghalen en dan op toepassen klikken. Opnieuw opstarten en opnieuw proberen te verwijderen. Wel opletten waar je het vinkje weghaalt, want als je dit verkeerd doet heb je een probleem.

Nog even een vraag: Om welke norton gaat het? Symantec heeft namelijk remove tooltjes voor de programma's.

Het is idd van symantec maar ik kan nergens die remove-tools vinden. Hij geeft nu wel aan dat NAV geuninstalld moet worden en daarna opnieuw geinstalleerd maar kan hem niet uninstallen.

Om welke versie van Norton AntiVirus gaat het? Welk jaartal?

het gaat om 2005.
Ik kan uit de map van NAV bepaalde bestanden niet verwijderen. De meeste bestanden heb ik al wel verwijderd. En de status alleen lezen kan ik ook niet aanpassen want die komt automatisch weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan