Mappen verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
529
Ik wil complete (gele) mappen verzenden met daarin vele kleine excel bestanden.
Ik probeer dat via invoegen bijlage; maar dat lukt alleen als ik zo'n excel document invoeg. De gehele map dus niet.
Is dit wel mogelijk en hoe pak ik dat aan??
 
Gebruik WinZip of WinRar om deze excel bestanden in 1 bestandje in te pakken. Dan moet het geen probleem meer zijn, tenij het te groot is om te verzenden.
 
Wat is te groot?

Het verzenden lukt in ieder geval zo lijkt het.........duurt wel lang en is nog niet klaar. Maar wanneer is een map eigenlijk te groot? Deze map is van zo' 450 mb.
 
450MB!? Ik zou de inhoud ervan maar op een CD zetten. De meeste e-mailboxen beginnen al te sputteren als een bestand groter is dan 5MB.

Groetjes,
Bennie
 
450MB!? Ik zou de inhoud ervan maar op een CD zetten. De meeste e-mailboxen beginnen al te sputteren als een bestand groter is dan 5MB.

Groetjes,
Bennie

Dit valt wel mee, probeer maar eens Gmail. Werkt perfect en je kan er volgens mij gewoon 25MB mee verzenden...

En buitendat, je bent ook uuuuren bezig.

In Hotmail is dit inderdaad soms het geval. In Gmail duurt het even voor elk bestand is geladen. In Hotmail kan dit soms vele malen langer duren, en in Hotmail zie je geen voortgangsbalkje, wat je bij Gmail wel weer zien!

Dus beide gezegde dingen kloppen overigens niet helemaal.:confused:
 
Hierbij wil je nomineren voor topickicker van de maand.

7 jaar na opening van het topic kom jij met een antwoord :D

Oftewel eerst even kijken naar de startdatum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan