Mappen weg op externe hard disk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone17

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Goedeavond Forum,

Ik heb een Maxtor 500gb externe waar ik verschillende mappen op heb staan.
Als ik geregeld foto's van mijn pc naar mijn externe copieer is dat maar weer veilig gesteld.(denk ik zo)
Maar nu open ik weer de externe zijn opeens die mappen weg?niet allemaal maar wel die ik nodig had.
Hoe kan dit?een groot raadsel voor mij!
Kan iemand daar iets over zeggen?

alvast bedankt

Mappen verdwijnen niet zomaar. Misschien per ongeluk de DEL toets gebruikt. Of iemand anders die de schijf gebruikt heeft.

Precies Mickeys Monkey,mappen kunnen niet zomaar weg zijn!!en de del knop is niet gebruikt
Dus groot raadsel.
Heeft een externe een brullebak of zo?
O'ja ik heb het vinkje bij verborgen mappen neergezet maar dat was geen oplossing.

??????????????

Klik rechts op de externe schijf in de verkenner,kies eigenschappen>extra>foutcontrole>nu controleren,vink aan " fouten in het betandssysteem automatisch controleren" toepassen>OK
Indien geen resultaat vink dan de andere optie aan.

Laatst bewerkt:
ik heb ook zo iets gehad...
ik heb heel veel muziek op een externe HD staan. ik wilde een keertje muziek afspelen , speelde hij een kompleet ander nummer af , ging ik op zoek naar het nummer dat ik wilde afspelen...bleken er hele mappen met muziek weg te zijn ( een kleine 2000 nummers !!!) . na een herstart kreeg ik een blauw scherm waarop foutmeldingen waren te zien , en het herstellen van "zwevende" bestanden..en alle verdwenen nummers waren weer terug...

Goedemorgen,

Mik, ik heb de optie "fouten in het betandssysteem automatisch controleren" aangevinkt en niks gevonden.
nu heb ik beschadigde sectoren zoeken en repareren aangevinkt,dus ik ben gebnieuwd?
Hunt,hoe kan je de "zwevende" bestanden" herstellen?een herstart van pc met externe of.........??graag uitleg!

bedankt voor reactie

Goedemiddag,

Mik,ik heb de beschadigde sectoren zoeken en repareren aangevinkt, maar het heeft niks opgeleverd.

mvg

Uh,probleem nog niet opgelost!
Het programma recuva heeft niet dat opgeleverd.
Dus als nog ander ideeen zijn??

mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan