Ik heb alle emails overgezet van de ene naar een andere computer. Daarbij is de mappenstructuur helaas niet meer zichtbaar op die nieuwere computer. Ik zal dat hier toelichten.
Van een pc met Windows XP en Outlook Express 6.0 heb ik alle emails overgezet naar een laptop met Windows 7 en Windows Live Mail 2012.
Dat heb ik gedaan via een USB-stick, waarop ik handmatig een copie heb gezet van de archiefmap met de DBX-bestanden van alle emails.
Vervolgens heb ik die emails rechtstreeks geïmporteerd in Windows Live Mail. Dat heb ik gedaan via de optie: 'Berichten importeren.' Op die nieuwere computer heb ik nog geen verbinding geïnstalleerd met de internet-provider.
In Outlook Express stonden die emails gesorteerd in een uitgebreide mappenstructuur. In Live Mail staan al die emails nu helaas in slechts één map. Het zijn teveel emails om ze met de hand opnieuw te sorteren over verschillende mappen. Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt voor jullie antwoorden.
Van een pc met Windows XP en Outlook Express 6.0 heb ik alle emails overgezet naar een laptop met Windows 7 en Windows Live Mail 2012.
Dat heb ik gedaan via een USB-stick, waarop ik handmatig een copie heb gezet van de archiefmap met de DBX-bestanden van alle emails.
Vervolgens heb ik die emails rechtstreeks geïmporteerd in Windows Live Mail. Dat heb ik gedaan via de optie: 'Berichten importeren.' Op die nieuwere computer heb ik nog geen verbinding geïnstalleerd met de internet-provider.
In Outlook Express stonden die emails gesorteerd in een uitgebreide mappenstructuur. In Live Mail staan al die emails nu helaas in slechts één map. Het zijn teveel emails om ze met de hand opnieuw te sorteren over verschillende mappen. Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt voor jullie antwoorden.
Laatst bewerkt: