Maps in demo BF1942(SW)

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

Is het mogelijk om andere maps te gebruiken bij slechts de demo van Battlefield 1942 (en Secret Weapons)?

De reden dat ik dit vraag is dat ik weg ben van BF SW, maar de demo van de originele BF was voor mij een reden het spel niet te kopen (vond het er niet uitzien, terwijl SW demo helemaal geweldig is). Voor SW heb je echter eerste de originele nodig, en zolang ze het hele zooitje nog niet in een combi pak hebben zitten wacht ik nog even. Maar die maps zijn wel gaaf (misschien toch een reden om het originele spel te kopen :D). Maar is het mogelijk?

En bij Secret Weapons speel je een (in mijn ogen) geweldig level, waarbij je uiteindelijk de tegenstander moet inmaken om te winnen. Is dit bij de andere levels ook zo, of wordt het dan meer zoals Medal of Honor, dat je een beetje levels door moet rennen zonder veel vrije mogelijkheden (zoals wel bij BF het geval is)?

Bedankt alvast!

Jacco

Als je echt Battlefield wilt spelen wat er mooi uitziet, dan zou je eens Battlefield Vietnam moeten proberen. Ik speel hem al vanaf dattie onofficieel uitkwam, en heb hem gekocht zodra hij in de winkel lag. Dit spel is echt supermooi. Er zitten nog wel wat bugs in uiteraard, maar EA is vrij snel met updates en patches.
Wat BF 1942 betreft, je moet dus echt in teamverband proberen de "vlaggen" van de tegenstander te veroveren, en daar heb je ook weer verschillende modes in. Je kunt allebei een vaste basis hebben, die niet valt te veroveren, mwaarbij de teams moeten vechten om andere basissen, of je kan bv een basis hebben die wel valt te veroveren, waarbij het belangrijk is dat jouw team alle vlaggen pakt, en ze ook behoudt, zodat je tegenstander nergens meer "tot leven " kan komen. Verder heb je nog Capture the Flag, het aloude spelletje van een vlag stelen, en zsm naar je eigen basis brengen.
Maar zoals gezegd, ik zit nu zwaar aan de BF-Vietnam, een echte aanrader, maar ook een behoorlijke geheugenvreter.

Groeten, Pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan