Hoi,
Ik heb een macro gemaakt die in een ander bedrijf gebruikt wordt. Heb hem voor de engelse versie van excel gemaakt. Mijn versie ook op engels gezet. Bij werkt de macro foutloos, bij hun schiet hij in de error op onderstaande regel in het dik.
Wat mis ik?
Ik heb een macro gemaakt die in een ander bedrijf gebruikt wordt. Heb hem voor de engelse versie van excel gemaakt. Mijn versie ook op engels gezet. Bij werkt de macro foutloos, bij hun schiet hij in de error op onderstaande regel in het dik.
Wat mis ik?
Code:
If Application.LanguageSettings.LanguageID(msoLanguageIDUI) = 1033 Then
If Sheets(1).Name = "CSV" Then
Sheets("Paklijst").Unprotect
Locatie = ActiveWorkbook.Path
macro = ActiveWorkbook.Name
'Kleurcode = InputBox("Kleurcode van " & Sheets("CSV").Range("L2").Value & " ?")
'ArtikelNummer = InputBox("Artikelnummer " & Sheets("CSV").Range("L2").Value & " ?")
Sheets("paklijst").Range("A13:AF285").ClearContents
Sheets("paklijst").Range("A13:AF285").EntireRow.Hidden = False
Sheets("CSV").Select
RegelAantal = WorksheetFunction.CountA(Range("A:A"))
[FONT=Arial Black] Range("P2:P" & RegelAantal).FormulaLocal = "=VLOOKUP(RC[-15];VAS!C[-15]:C[-8];4;0)"[/FONT]
Range("Q2:Q" & RegelAantal).FormulaLocal = "=VLOOKUP(RC[-16];VAS!C[-16]:C[-9];7;0)"
Range("R2:R" & RegelAantal).FormulaLocal = "=VLOOKUP(RC[-17];VAS!C[-17]:C[-10];6;0)"
Range("S2:S" & RegelAantal).FormulaLocal = "=VLOOKUP(RC[-18];VAS!C[-18]:C[-11];5;0)"