Margemarkeringen verwijderen in Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkiebeej

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Goede middag,

Als ik een Nieuw Word document open dan staan er standaard in elke hoek en grijs hoekje (zie bijlage)
Ik heb op internet gelezen dat dit te verwijderen is door het vinkje weg te halen bij Extra --> Opties --> tabblad Weergave en dan Tekstafbakening. Maar deze staat niet aan. Verder wordt er gesproken over Taalinstellingen, maar dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Graag uw hulp.

2012-03-20_124331.jpg2012-03-20_124342.jpg

Laatst bewerkt:
Ook heb ik gelezen dat ik via Start --> Alle programma's --> Microsoft Office --> Microsoft Office hulpprogramma's --> Microsoft Office Taalinstellingen moet controleren om te kijken of er een vreemde taal (Koreaans of Aziatisch) staat ingesteld. Maar omdat ik (op het werk) in een Citrix omgeving werk kan ik daar natuurlijk niet bij. Wat ik wel heb kunnen doen is de Word map verwijderen uit de Registry maar dit helpt niets. Probleem speelt niet bij mij overigens. Heeft iemand een idee?

De optie Tekstafbakening doet niet alleen de hoekjes die je in je afbeeldingen laat zien, maar maakt ook stippellijnen tussen de hoekjes. En die zie ik niet. Krijg je die wel te zien als je de optie <Tekstafbakening> aan zet?
En zie je de hoekjes ook als je een afdrukvoorbeeld bekijkt?

Ja dan krijg ik ook de stippellijnen tussen de hoekjes en als ik een afdrukvoorbeeld bekijk zie ik ze ook.

Dit is inderdaad een bekend probleem bij Word 2002 en 2003, wat meestal veroorzaakt wordt door de aanwezigheid van aziatische talen (zoals je zelf ook al had gevonden). Belangrijk bij het bekende probleem is het ontbreken van de stippellijnen, zoals ook te zien is op de door jou geplaatste screenshots. Het lijkt me dan ook verstandig om contact op te nemen met de netwerkbeheerder op je werk om deze oorzaak uit te kunnen sluiten, meer informatie over het probleem vind je op de volgende link: http://support.microsoft.com/kb/839371/nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan