marges instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingridv

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Hallo,

Ik werk sinds kort met OpenOffice. Best leuk om mee te werken, soms wel wat wennen. Ik heb een probleem met het instellen van de marges. Mijn tekst bestaat uit 3 pagina's en als ik de marges vergroot, dan worden de nieuwe instellingen alleen doorgevoerd op de huidige pagina, en niet op de andere 2. Wat doe ik fout?

Groetjes
Ingrid

Heb je tussen pag1 en pag2 een pagina-einde staan?

Daar heb ik ook al aan gedacht. Niet dat ik weet! Hoe kan ik dat eigenlijk zien in OO? De niet-afdrukbare tekens staan aan.

Ik heb trouwens hetzelfde probleem met koptekst. Deze wordt ook alleen op de 1ste pag. getoond.

Ingrid

Je had gelijk, het zal inderdaad te maken hebben met pagina-einden. Ik heb net hetzelfde geprobeerd met een andere tekst en daar lukt het perfect.

Nu alleen nog achterhalen hoe ik die pagina-einden kan opsporen...

Ingrid

Ik werk zelf niet met OpenOffice maar ik probeer je te helpen met de kennis van de gewone microsoft office.
Staat er soms ergens bij beeld dat je kan kiezen tussen afdrukweergave, normaal enz?
Als dit zo is dan ga eens naar afdrukweergave.
Staat er ergens bij Extra: opties en kijk of je daar kan instellen van: om alle tekens te zien.
Zie je zoals bij Word van office je entertekens enz.?

Ik ben zelf ook gewoon van met Word te werken. Daar kan je inderdaad bij de niet afdrukbare tekens zien of er pagina-einden ed. zijn ingesteld. Hier blijkbaar niet. Ik werk in de "afdruk-layout". De enige andere optie is "web-layout".

Bij de opties zie ik ook niet direct iets wat kan helpen. Probleem is dat sommige termen totaal anders zijn dan bij Word, zodat je iets bekends (vanuit Word dan) zoekt, maar niet kan vinden.

Ingrid

Ik heb de codes aangezet, Ik zie nu de enter-tekens. Verder niets. Ik heb wel gewerkt met ctrl-enter om de tekst op een volgende pagina te schikken. Deze codes zie ik ook niet.

Ingrid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan