Marges/Koptekst en Voettekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik heb twee vragen over een factuur die ik gemaakt heb in Word. De eertste vraag is: als ik deze factuur wil afdrukken krijg ik vlak voor het afdrukken een venster te zien met de mededeling "De marges van sectie 1 bevinden zich buiten het afdrukbare gebied van de pagina. Wilt u toch doorgaan?" Als ik dan vervolgens doorga drukt hij deze factuur gewoon heel netjes af, wat wil deze melding zeggen? Vraag twee: bij deze factuur wil ik graag een koptekst/voettekst plaatsen en deze indelen met dezelfde mogelijkheden als bij Excel, maar zie tot mijn verbazing dat ik hetzelfde venster "paginainstelling" niet te zien krijg en dus de mogelijkheden beperkt zijn zoals de datum ingeven met 16 januari 2003 in plaats van 16-1-2003. Klopt dat, is dat venstertje bij Word niet aanwezig ?

Anton.

Om van die melding af te komen wat betreft die marges, zou ik bij pagina-instellingen gewoon even de margens aanpassen, is de melding in ieder geval weg.

Ik heb ook eens zitten zoeken om de datum automatisch te kunnen aanpassen in kop en voettekst, maar gezocht en gezocht, niet kennen vinden, maar waarom pas je die koptekst niet handmatig aan met de gewenste datum.

Hoi, wat die koptekst betreft:

View-->Header and Footer

Daar kun je een header of footer maken, in het menu Insert vind je uitgebreidere optie's zoals een datum plaatsen op een manier die je zelf wilt.

Insert-->Date and Time

****, dat dat invoegen van de juiste datum toch zo eenvoudig bleek te zijn :confused:

ik denk soms veel te moeilijk met die computers :D

Tja, typisch geval van word...

Zo'n fijn programma dat zoveel kan dat je door de opties de opties niet meer ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan