Marinedagen 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Op de Marinedagen heb ik ook wat foto's genomen, alleen ik ben erachter waarom de foto's de vorige keer en nu niet allemaal zo goed waren. De lens is een beetje vies en hij stelt niet goed scherp. :evil: Maar ik heb de mooiste er even uitgehaald. Echt veel actie was er trouwens niet vond ik, mijn oom (Ik was met hem mee, zijn hobby is alles met het leger omdat hij erin heeft gezeten, vandaar dat ie dat zei) zei dat dat komt omdat er teveel regels zijn, en in België en Duitsland zijn niet allemaal van die idiote regels, zodat ze daar veel meer actie kunnen uitvoeren. Hier de foto's:

Laatst bewerkt:
Leuk om te zien....
Mijn vrouw zou eigenlijk met onze zoon gaan maar het is geen weer morgen dus word het Het Spoorwegmuseum :p

Leuk om te zien....
Mijn vrouw zou eigenlijk met onze zoon gaan maar het is geen weer morgen dus word het Het Spoorwegmuseum :p
Dat is toch ook erg leuk?:) Kan ze meteen nieuwe foto's voor de showcase maken, want ik ben ook erg benieuwd hoe er daar nu is. :D Die schepen zijn eigenlijk nog best groot van binnen, het is gewoon een klein dorp. Er was ook nog een anderen fregat waar je in kon, maar daar mocht je niet fotograferen en er stonden teveel mariniers zodat ik alsnog betrapt zou worden.

Mooie foto;'s hoor
vooral die bommenwerper ziet er mooi uit:)
:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan