• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

markeren van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

batfink2002

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Ik heb een bestand waarin aansluitno voorkomen die ik graag als er meerdere verschillende adressen voorkomen wil markeren zie het bijgevoegde voorbeeld

Bijlagen

Hi,

Ik begrijp je vraag niet! Zo te zien krijg je overal een ster bij behalve Zeilstraat 12-3 en 12-7 welke meerdere keren voorkomen. Kun je het niet beter andersom doen waarbij je dubbele invoer markeert.

Verder zal het door het grote aantal argumenten niet meevallen om een formule te vinden en kom je snel bij VBA terecht. Ik zal proberen daarmee een oplossing te maken.

Groeten Leo

Ik begrijp uit je voorbeeld dat je zoekt naar =ALS(EN(B2=B1;D2=D1;E2=E1)=WAAR;"*";"")

Groet,

Rob

Batfink stuurde onderstaand bericht:"Dit is een bericht van batfink2002 van Helpmij.nl Forum ( http://www.helpmij.nl/forum/index.php ). de Helpmij.nl Forum eigenaren kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor de inhoud van deze e-mail.

Om een e-mail naar batfink2002 te sturen, kan u gebruik maken van het online formulier:
http://www.helpmij.nl/forum/sendmessage.php?do=mailmember&userid=37275

Of via e-mail:
mailto:batfink2002@hotmail.com

Dit is het bericht:

Hallo, bedankt dat je me wilt helpen ik bedoel als het aansluitno. hetzelfde is en er zijn in die nummers meerdere verschillende straatnamen dan dat aangeven zitten er dezelfde straatnemen in dan niet aangegven

Ik hop dat je me kan helpen

groet"

Echt helder is je toelichting nog niet, maar ik vermoed nu: =ALS(EN(OF(B2=B1;B2<>B1)=WAAR;D2<>D1;E2<>E1)=WAAR;"*";""). Overigens antwoord ik in principe via dit forum.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan