Market android

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
625
Hoi.
Ik wil een spel downloaden, op mijn tablet genaamt: angry birds.
Als ik kijk in de Market staat deze er niet bij... Alleen maar Backups troep enz.
dat wil ik niet ....

Hoe kan dit? Op internet is wel alles normaal..

(ik kan niet vanaf de market naar Tablet sturen)
 
Is je tablet wel geschikt om het spel te spelen dan ? Vaak als een apparaat niet geschikt is, dan laat hij het niet zien namelijk ;)
 
Jawel. Want ik heb net Seasons gedownload via *1 download site* En die speelt hij wel af?
 
Niet elk apparaat kan elke App zien in de market, als je bijvoorbeeld met een Archos tablet (die officieel geen android market ondersteunt) toch op de market gaat dan kun je een aantal spellen en applicaties gewoon niet vinden.
 
Hoi,

Ik heb ook een tablet en die heeft geen market:(. Maar ik gebruik een website waar je android APK's kunt downloaden (APK is een setup file om een app te installeren). Hier een link naar de APK van Angry Birds: Klikkie! Druk op 'Angry Birds 2.0.0.apk' die 15MB groot is en niet in de advertenties op 'Download'. Sla het apk bestand daarna op op je tablet en open hem daarna op je tablet en installeer hem. Zeg maar een soort omweggetje.

Klaar!
 
Laatst bewerkt:
Thanks. i know. Ik heb een Yarvik. En die is ook niet standaard aangesloten bij Android :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan