MarktEU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of dat betrouwbaar is, is moeilijk te zeggen (schrijven).
Je hebt wel enige zekerheid met het feit dat je met iDeal en PayPal kunt betalen.
Verder zie ik nergens een keurmerk staan.

Markteu
Plantagepolder 11
3991ZE Houten
Tel:
0031 626 522 597
Fax:
0031 842 299 112

De voorwaarden etc. staan alleen in het Pools beschikbaar.

Dit zijn de contactgegevens, dus heb je in elk geval wat.
Maar blijf op je hoede.

Laatst bewerkt:
De bedrijfsnaam "markt eu" is geregistreerd op het adres in de website. Echter dit is een nevenvestiging. Op het kaartje in de contactgegevens kom je heel ergens anders terecht, namelijk 'electronica en huishoudelijk' . Deze bestaan niet bij de kvk.

Verder heeft de winkel geen algemene voorwaarden. En slechts 49 producten in de winkel.

Daartegenover moet ik zeggen dat ze zelf zeggen dat ze artikelen met een lichte beschadiging of uit een faillissement verkopen, dus het voorgaande kan dan goed kloppen.

Je kunt langs bij de winkel, dus bij twijfel is dat nog het overwegen waard.

Ik ben net ff te laat zie ik, aangezien je al besteld hebt.. iig ik zat met dezelfde vraag, zag een Logitech g19 voor 79 euro wat normaal gesproken 130 euro kost..

uit mijn achterdochtigheid ben ik ff gaan googlen en kwam ik als eerste op deze pagina terecht, waar ik dus dezelfde vraag tegenkwam.

als tweede kwam ik hier terecht http://nl.hardware.info/productervaring/2410/logitech-g510-gaming-keyboard een eerlijke consument die op markteu een toetsenbord heeft gekocht, en em dus blijkbaar ook binnen heeft gekregen.

als derde kwam ik hier op http://be.hardware.info/forum/threads/245408-Z-5500-configuratie-subwoofer-valt-tegen hier blijkt dat de bestelde subwoofer niet goed werkte. na wat geklooi deed hij het ineens wel.

dus uiteindelijk ben ik gaan bestellen, en ik heb het vandaag binnen gekregen!! maandag besteld rond 1800 uur woensdag binnen rond 1400 uur goede bezorgtijd dus.

uitgepakt ect, bleek dat het product heeeel licht gebruikt is 1 heel klein krasje, misschien is het toetsenbord als showmodel gebruikt, maar ik denk niet dat hij eerder aangesloten is geweest. ik ben tevreden over het product, de verzendtijd en zeer tevreden over de prijs. houd er alleen rekening mee dat de producten dus wel gebruikt kunnen zijn.

ps: Paypal en iDeal bieden geen zekerheid. Paypal soms wel, maar iDeal sowieso nooit.

Rohit

Laatst bewerkt:
ps: Paypal en iDeal bieden geen zekerheid. Paypal soms wel, maar iDeal sowieso nooit

Als je met iDeal kunt betalen zul je aan bepaalde eisen moeten voldoen.
Dat is zeker geen zekerheid, dat pretendeer ik ook niet te zeggen cq schrijven.

ik heb ook een product gekockt bij markteu. maar het was een boxset met zogenaamde lichte krasjes. de verzendtijd zou eigenlijk 1-2 dagen duren. en ik wacht nou al 4 dagen. het gaat om de logitech z-2300. wat moet ik nu doen?

Deze zaak is wel echt maar pas op! Ik kocht een game muis, nieuw met lichte krasjes. Na 9 dagen kreeg ik hem eindelijk binnen en bleek het dus gewoon een gebruikte te zijn met afgesleten logo en etensresten aan het snoer. Er is dus geen verschil tussen nieuw met lichte krasjes of gebruikt. Voor de helft minder had ik gewoon een gebruikte van marktplaats kunnen halen. Dus goedkoop is hier eigenlijk gewoon duurkoop.

Heb de Logitech Z5500 set van Marktplaats gehaald, nieuw in doos was nog geseald en dat voor 100,-
Nog bedankt voor je reply (:

Ik moet mijn mening over markteu even bijstellen. Ik heb een hele aardige mail gekregen waarin aangeboden wordt mijn muis te ruilen tegen een nieuwe zonder kosten. Dit wilde ik toch nog even laten weten.
Groetjes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan