Martijn's Internet Explorer (Browser)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Beste lezer,

Ik heb een webbrowser gemaakt, niet zo zeer mooi. Maar het uiterlijk is fraai genoeg om het te snappen.

Nu heb ik een paar vragen, misschien kunnen jullie mij helpen wanneer jullie mijn Browser hebben geprobeerd. Mij vragen zijn:

• Hoe laat ik de url telkens weergeven van de huidige pagina waar de bezoeker op zit?
  • Hoe kan ik ervoor zorgen dat als iemand op een link klikt deze NIET wordt geopend in Internet Explorer, maar in mijn browser?
  • Ik heb ook een zoekbox, de resultaten worden niet in mijn eigen browser weergegeven, hoe doe ik dit?

Screenshot's, Informatie en overige andere versie's zijn eventueel te bekijken en/of te downloaden op mijn website:
http://www.martijnbrowser.woelmuis.nl/

Hartelijk bedankt voor het testen, mening geven en helpen van de vragen.

Wanneer er een fout is of je hebt een vraag, mag dit via het forum. Maar op bovenstaande link kun je naar de button: 'help' Daar staan verschillende hulpmiddelen, ook kun je contact opnemen.

Vriendelijke Groeten,
Martijn

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hij werkt niet bij mij :O!

Hoe laat ik de url telkens weergeven van de huidige pagina waar de bezoeker op zit?

Hier weet ik jou vraag op...: dan doe je :

Combo1.Text = (WebBrowser1.LocationURL)

Dan zul je zien of het werkt en voor de caption:

Form1.Caption = (WebBrowser1.LocationName)

Als je bijvoorbeeld de youtube link aankilkt opent internet explorer. Oplossen alsvolgt:

Code van de knop:

Webbrowser1.Navigate("http://www.youtube.com/"):thumb:

Beiden vriendelijk bedankt!

Ik heb even een zip bestandje toegevoegd met de 3 files die Visual Basic 2008 zelf maakt!

Nogmaals heel erg bedankt voor de reactie's ik ben hier heel blij mee!:thumb:

P.S: De serial is: 4FHLO3590XTNSD

Niet bepaald nodig, maar wel handig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan