Mass effect

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkinnyTar

Banned
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
52
hoi, ik zit met een probleempje, ik krijg mass effect niet op gestart ik klik gwn op play in origin en dan laad hij even en dan stopt alles en wordt het spel dus niet opgestart, ik heb ook al via de install folder run as administrator gedaan en dat heeft ook geen effect, hopelijk weet iemand van jullie wat te doen en hier onder vind je de requirments voor het spel en mijn pc requirments.

spel:
CPU - 2.6+ GHz Intel or 2.4+ GHz AMD
CPU Speed - 2.6+ GHz Intel or 2.4+ GHz AMD
RAM - 2GB RAM (XP)/2GB Ram (Vista)
OS - Windows XP / Vista / 7
Video Card - NVIDIA GeForce 7900 GTX or higher, ATI X1800 XT or higher
DirectX version - 9.0c
Free Disk Space - 12 GB

pc:
CPU - Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @ 3.50GHz
CPU speed - 3.5 GHz
RAM - 32 GB
OS - Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Video Card - GeForce GTX 660 Ti
DirectX Version - 11.0
Free Disk space - 1.8 TB

heb canyourunit gebruikt hiervoor zodat het duidelijk gng is dat ik het spel normaal zonder problemen kan spelen.
 
Laatst bewerkt:
amai zo geholpen dak hier wordt kheb er hier 3 openstaan waar nks op gereageert wordt en enkel naar gekeken wordt :)
 
Hallo SkinnyTar,

met zo'n instelling zul je wel goed geholpen worden.
Natuurlijk heeft dit niets met je hardware te maken, maar met je software.. omdat masseffect 2 en 3 wel werken, kun je er vanuit gaan dat ook de drivers van je hardware correct geinstalleerd zijn (dit kun je altijd nog even na checken!)

Het heeft dus waarschijnlijk echt met de installatie van het spel te maken. Heb je het al eens geprobeerd op nieuw te installeren? (als admin)
Mocht het dan nog niet werken dan zou ik contact op nemen met origin, alles is gewoon origineel dus er zal vast wel een helpdesk jou willen helpen.

Ik heb even rond gezocht en het schijnt niet heel vaak voor te komen? (alleen illegaal gedownloade shizzle heeft dat wel eens)
Dus ik denk dat het een specifieke fout zal zijn in de wijze waarop je geinstalleerd hebt?

Misschien eens op andere locatie installeren?

Heb je al een keer geinstalleerd op een andere pc?

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan