master cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

grote beer

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
Berichten
355
Mijn vriendin heeft het volgende bericht geplaats op het forum van Packerd bell:

master cd


Ik heb vanaf eind 2002 een packerd bell met ser nr:5116387098 ,er is verkeerd de master cd gebrand want ze zijn gebrant op cd rw in plaats van cd r .
Dus hij start niet op!
Nog even gekopieerd op de goede cd's maar die doen het nu ook niet.
Wie heeft er tips?
Antwoord was om een nieuwe te bestellen voor €40
Zijn er nog goedkopere alternatieven?
 
gewone windows er op te zetten.
je hebt een oem regristratie dus mag je die er gewoon opzetten
alleen ff K*tten om de drivers er af te halen
 
windows xp zit er niet bij , dus hoe doe je dat?
Er zat geen software bij!
 
Of ze nu op CDR's of CDRW's gebrand zijn maakt niet uit ... maar als ik mag aannemen dat ze hem nieuw gekocht heeft zouden er gewoon geperste CD's bij moeten zitten. Meestal in de vorm van een Recovery/Herstel CD. Zo niet zou ik toch eens terug naar de winkel gaan, dit is allerminst vreemd.
 
Ja hij is nieuw gekocht,maar de Recovery/Herstel CD
moet jezelf branden staat ook in het boekje van PB,er staat ook bij niet op cd rw maar op cd r
verder geen software gehad!
 
Ow ok ... wist ik niet. Ik zou zeggen, probeer hem opnieuw te branden op een (nieuwe) andere CD ... die recovery CD heb je idd nodig bij problemen.
 
Zover ik weet gaat dat niet meer want zodra die gebrand is worden deze bestanden gewist van de harde schijf?
Want die stonden op een gedeelte van de C schijf met een andere naam!
 
Tot zover ik weet, bevat de Master-Cd(s) alle software/drivers die je nodig hebt plus Windows.
 
Zou kunnen maar hoe start je zoiets op want zover ik weet hoor die dat van zelf te doen als je de PC opnieuw opstart want het zijn namelijk 2 cd's.
 
Kan het zijn dat de bios van de PB eerst aangepast moet worden zodat die eerst start van de CD en zo ja hoe doe je dat,want hier staat volgens mij niets van in het boekje?
 
Je moet gewoon met behulp van het meegeleverde brandprogramma, die twee cd's branden.
Daarna cdroms erin doen,en het hele proces begint opnieuw.

ppff I hate packard bell.

geloof dat je bij een PB op F10 moet drukken tijdens de opstart om in het bios te komen, daarna bootvolgorde veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan