Master dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen123

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
116
Hallo , laatst had ik een totale vasloper met de laptop en er zat niks anders op dan de Master
dvd te gebruiken die ik heb gemaakt met het packard bell master dvd creator.
Deze had ik al 1 keer gebruikt maar nou ging het niet meer ,

Dus heb ik maar mijn (legale)gekochte xp home edition gebruikt , schijf geformatteerd en windows geeinstalleerd , met widows activeren wou ik de sleutel gebruiken die achterop de (Packard Bell) laptop staat op een windows sticker met key , maar deze werd niet geaccepteerd , dat ik ook raar ?

Maar ik had dus widowsgebeld waarna gevraagd werd naar het key nummer waarna ik werd doorverbonden en een hele lange code in moest voeren waarna windows werd geactiveerd

Nu is de laptop goed en zou ik eigenlijk een master dvd moeten maken , zodat ik de volgende keer niet hoef te bellen en al die nummers in moet voeren.

Dus een totale backup van mijn harde schijf op een bootable dvd .
Ik heb er nu alleen windows xp op staan en avg en spyware doctor en comodo

Hoe doe ik dat of weet iemand waar kan ik hier een goed programma (hoeft niet gratis te zijn) voor kan downloaden ?

(Ik hebSnapshot geprobeerd maar hier kan je alleen windows mee herstellen als de computer nog werkt .)

Bedankt , groetjes leen
 
Paragon Drive Backup Professional (jaren tevreden)
 
dat je serial niet werd geacepteerd werd is normaal aangezien je deze van de laptop is.
je mag maar een key per pc gebruiken. :D
 
dat je serial niet werd geacepteerd werd is normaal aangezien je deze van de laptop is.
je mag maar een key per pc gebruiken. :D

Ja dat weet ik ,maar ik heb 2 window keys , 1 op het cd doosje en 1 op de achterkant van de laptop
Met de key op het doosje heb ik windows geactiveerd dat om de p.c staat en met die andere wou ik windows acticeren dat op de laptop staat maar dat ging niet

Ik denk dat die key op de laptop bij een ander soort xp hoort , want die xp die ik zelf gekocht heb is een OEM versie .en de sleutel die op de laptop staat hoort bij het vooraf geinstalleerde windows van de packard bell ., waarom wordt bij PB eigenlijk geen cd-rom met windows bijgeleverd?

anyway ze zijn beide nu geactiveerd , en ik heb nu een complete backup gemaakt op een bootable dvd met Paragon Drive Backup Professional

Bedankt voor de tip lokoloko , geweldig programma ! :thumb:

groetjes leen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan