Master File Table

Status
Niet open voor verdere reacties.

mercurius

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Guys,

Op mijn PC met WIN XP PRO krijg ik op het einde van het defragmenteren van de NTFS schijf C: (opstartschijf) met de defragmentatietool uit Windows plots de melding : "sommige bestanden kunnen niet gedefragmenteertd worden" en er wordt in het rapport verwezen naar de MFT (Master File Table). Dit is de eerste maal dat deze melding verschijnt op een termijn van 3 jaren, weet dat de PC verder normaal goed zijn werk doet!
Dien ik bevreesd te zijn voor onaardigheden, is dit een fout die verholpen kan worden?
Ik kijk al uit naar jullie reactie.:thumb:

Thanks,

Beste,
Goed, ik heb de links gelezen. Concreet defragmentatie kan via Diskkeeper. Ik vind in de beide links niets terug over eventuele problemen of een nakende dreiging met een catastrofe van de HD tot gevolg. Dien ik over deze melding bezorgd te zijn, wetende dat deze plotseling en zonder aanwijzing verschijnt?
Grts,

Nee je hoeft niet bezorgd te zijn over deze melding,het is heel normaal dat soms niet alles gedefragmenteerd kan worden op een schijf,wat ook een optie is: defragmenteren in de veilige modus (F8)

Mik,
Fijn, alles loopt en mijn zorgen zijn aals rook om mijn hoofd verdwenen.
Thanks! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan