Mathcad op Win 7 Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snubz

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Berichten
10
Goeiedag,

Ik gebruik Mathcad als rekenprogramma en heb dit zonder problemen op Win7 home premium gebruikt.

Nu heb ik een nieuwe laptop met Win7 Ultimate en heb ik een probleem met met formules met griekse letters. Als ik een griekse letter gebruik in dit programma en ik deselecteer de formule dan vallen de symbolen in die formule weg. Zie bijgevoegde foto.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Want het is vrij irritant zeg maar..

Ik heb zelf ook al even zitten zoeken en zag op het mathcad forum dat Nvidia kaarten problemen gaven en dat ik de nieuwste drivers moest installeren, dit heb ik gedaan maar het probleem blijft zich voordoen. Ook een register waarde toevoegen wat ik ergens zag als mogelijke oplossing mocht niet baten.
Ook heb ik de nieuwste versie van mathcad geinstaleerd maar dit lostte ook niks op.

Nu heeft een vriend van me dezelfde laptop maar die heeft dit probleem niet, hij draait echter Win7 home premium, die had ik ook op mijn vorige laptop en hier had ik ook geen problemen mee.

Ik ben op het forum van mathcad een post tegengekomen van iemand met hetzelfde probleem als ik. Ik heb even gevraagd hoe hij dit heeft opgelost, ik kreeg als antwoord een andere versie van windows installeren. Nu zit ik hier niet echt op te wachten.

Ik heb een Asus N55SF
Nvidia gt555M + Intel HD graphics

Probleem is met mathcad 15 versie M010

Alvast bedankt,

Als er meer info nodig is hoor ik het wel.

Groeten,

Dennis

Kreeg het uploaden niet voor elkaar bij helpmij.nl, dus dan maar zo:

http://imageshack.us/photo/my-images/828/mathw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/15/math1s.jpg/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Dennis, ik heb de vraag naar de Windows 7 sectie verplaatst aangezien daar het probleem schijnt te zitten.
 
Laatst bewerkt:
Never mind, ik heb win home premium er maar weer opgezet. Nu doet het programma het wel weer naar behoren. Snap nog steeds niet hoe dit nou kan maar goed.

Bedankt voor eenieder die toch nog de moeite heeft genomen dit te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan