Matjiwa.org????

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
hjallo,

als ik internet opstart krijg ik vervelende popups in beeld. met de titel www.matjiwa.org. deze papina's kan ik niet openen alleen het laat mijn pc vastlopen. soms worden er wel 83 pagina's geopend.
hoe kom ik hiervan af.. heb al een log geplaatst en die heb ik gefixed maar dat heeft weinig geholpen

Geplaatst door Raymond Bos
Waar heb je een log geplaatst?
Zo te zien is het log op de Anti Spyware Offensief forum geplaatst.
Ik ga er van uit dat onder dezelfde naam op ASO is ingeschreven.

Buffy heeft daar een antwoord geplaatst, maar nog geen reaktie/nieuw log van de vraagsteller.

klopt mensen daar is hij geplaatst. de spyware die daar opzat die heb ik verwijderd. de balkjes (elite bar e.d) zijn weg, alleen dit andere is gebleven, het is een pc van een vriend van mij dus ik kom er niet dagelijks, met kerst kom ik er weer en dan zal ik weer een nieuwe log plaatsen.. maar het kon wezen dat jullie een tooltje of iets dergelijks hadden dat het verhielp.

adware en spybot hebben niets meer gevonden. norton 2004 ook geen virussen

Ik vroeg daar natuurlijk niet voor niets om een nieuw log.:(

Ondertussen zal de vriend alweer flink wat tijd op internet hebben doorgebracht en is zowat alles wat door de scans is verwijderd waarschijnlijk alweer opnieuw binnengekomen. Dus als je daar weer bent, doorloop dan nógmaals dat hele stappenplan - ál die stappen dus - voordat je het nieuwe log maakt en plaatst. Probeer vervolgens zo snel mogelijk de adviezen die je zult krijgen n.a.v. dat log uit te voeren, want anders blijven we aan de gang. Het is een enorme puinhoop op die pc. Als je af en toe eens wat scant met spyware- en virusscanners maar er vervolgens weer een paar dagen ge-internet wordt, komt alles wat is verwijderd net zo snel weer terug. Op die manier is het dus niet te doen je (vriend) hiermee te helpen. Je zult echt goed en snel moeten meewerken, wil je geholpen worden. Met "een tooltje" kan dit niet opgelost worden. Het vergt deskundige hulp (en ik ben bereid die te geven) én goede medewerking (en die moet van jou of je vriend komen). Iets anders kan ik er ook niet van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan