Matrix Revolution Windriver voor Windows XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvdb06

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Wie kan mij helpen aan een Matrix Revolution Windriver voor Windows XP?

Alvast bedankt, :thumb:

Bedoel je deze?

Zo te zien is hij niet gratis en wil je toch de volledige versie dan zul je hem moeten kopen aangezien we je niet gaan helpen aan een illegale versie :rolleyes:

Software om mijn Matrix Revolutions CAM module te upgraden naar een nieuwere versie.

greetz, :thumb:

Heb je hier wat aan?

C) Module met UCAS of Matrixcrypt updaten met Laptop of PC met PCMCIA-slot

Benodigdheden

Een module met Matrix- of UCAS(3.0 of 3.01) Crypt, een geschikte laptop of PC met PCMCIA-slot, de drivers, de ucasloader.exe, en de Crypt in .upd formaat (bv. MR1080.upd)
Deze procedures werkt slechts op een beperkt aantal laptops/PC’s. Om een laptop of PC geschiikt te maken voor deze procedure kun je het best naar dit Sat4all topic gaan.

Het updaten van de module

* Zorg dat de module herkend wordt (zie bovenstaand topic)
* Begin met de module in het PCMCIA slot te doen
* Start daarna de UCAS loader op (ucasloader.exe)
* Hij moet nu de CAM in het slot herkennen
* Selecteer file en selecteer de UPD file die je er op wil zetten (bv. MR1080.upd)
* Ga daarna naar settings
* Selecteer PCMCIA slot 0
* Klik op Download now
* Hij moet beginnen en binnen een halve minuut zit hij er in, dan geeft hij in het menu aan down extrakt de CAM even een 15 seconden wachten tot hij aangeeft dat hij er uit kan.

Daarna kan de CAM in de ontvanger op een FTA kanaal en gaat hij eerst even initialiseren en als dat gebeurd is hij klaar voor gebruik.

Bron: http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=188&catId=13

Ik ben op weg, het draait nog niet zoals het hoort. Vlgns mij heb ik een oude ucasloader, nl. v1.0 Waar kan ik een hogere versie downloaden? :thumb:

Staat hier of hier wat tussen?

Ik heb Ucas Loader 2.0 ook gevonden maar dit is iig een installatie in het Italiaans :confused: via deze site gevonden...

Dit is precies de site die ikzelf ook had gevonden. Als je Ucasloader opstart zie je onder het Help\About menu dat het gaat om CAM Downloader tool v1.1. Op de site staat wel inderdaad v2.0 genoemd, maar dit klopt helaas niet. Daarnaast heb ik een probleem bij het installeren van de UCAS Windriver onder XP. Ik heb er nu 3 geprobeerd en allen geven ze foutcode 10: Dit apparaat start niet. (Code 10). Enig idee wat nu te doen? Ik weet het niet meer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan