matrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
857
ik heb enter the matrix al een tijdje geleden gekocht.
ik installeerde hem en hij deed het prima.
ik heb hem er af gegooit omdat het wel 4.3 van je hd ten kostegaat:p en ik speelde het niet meer:) .
nu wil ik hem weer instaleren maar hij geeft een foutmelding:( .
dit is hem het gebeurt ong. bij het einde van cd 2.:

er bevind zich een onjuiste vomule in het station plaats volume ETM_D1 in station F.

ikdoe dat maar dan sluit de instalatie af

:( Help!!!!!!!!!!!!!!!!:confused:
 
Dus je plaatst dan disk 1 in de drive? Zijn de cd's soms beschadigd?
 
nee,de cd's zijn niet beschadigt.
ik plaats 1 er in (of 2,3 werkt allemaal niet) en ik klik ''ok''
en hij sluit af
:(
 
Is er misschien wat veranderd in je computer sinds je hem de eerste keer geinstalleerd had,
Ik bedoel dus heb je er een brander of harde schijf bij gezet waardoor je CD letter ( F: ) is veranderd sinds de vorige keer?
 
Geplaatst door rhcp
meer intern werkgeheugen.:rolleyes:

De kans ik klein dat het daar aan ligt, maar je kunt met memtest86 het geheugen op fouten testen. Als je het bij iemand anders/andere computer installeert, werkt het dan wel?
 
jah dan werkt ie wel.
teminste dan installerd hij.
maar bij iemand anders die hem vroeger ook had geinstalleerd heeft het zelfde probleem als mij:(
 
Geplaatst door Paintje
Is er misschien wat veranderd in je computer sinds je hem de eerste keer geinstalleerd had,
Ik bedoel dus heb je er een brander of harde schijf bij gezet waardoor je CD letter ( F: ) is veranderd sinds de vorige keer?

hier naar gekeken? :rolleyes:
 
jah daar heb ik al naar gekeken en ik zei,dat er nieuw inter geheugen in was gezet.
ik ga het straks wel proberen met de brander.
 
Probeer anders eens eerst je register op te schonen met Regclean voordat je hem installeerd
 
Nee juist niet, het help je je register op te.schonen.

ik denk nadat je hem de eerste keer hebt gedeinstalleerd er iets is blijven hangen.

Dus even die regcleaner draaien,en misschien is het daarna ( na opnieuw opstarten) opgelost:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan