Matrixeffecten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

unclesam44

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
Ello all,

Ik heb een irritant probleem, er verschijnen namelijk allemaal 'matrixeffecten' (zoals ik ze dan noem) op m'n scherm bij het scrollen met de muis, films bekijken en spellen spelen. Hierdoor crashen dingen ook. Ik heb een plaatje bijgevoegd om het te laten zien. Zonder Service Pack 1 van windows, zijn deze 'effecten' er niet, maar is er weer een ander probleem. Dus dat alleen wegkieperen heeft geen zin. Andere oplossingen ?!?
Alvast bedankt! Kwil er namelijk snel van af.

Sam

Bijlagen

• pcprobleem.jpg
    pcprobleem.jpg
    60,8 KB · Weergaven: 57
Mischien kun je ff je nieuwste de video kaart upgrades downloaden voor jouw videokaart. Ik weet niet welke je hebt dus als je dat nog ff meldt dan kunnen we je nog veder helpen.

Welkom op Helpmij.nl:). Als je niet weet welke videokaart je hebt kun je dat uitzoeken met Aida32(google). Wat is dat andere probleem als je SP1 niet hebt geinstalleerd dan? Heeft dat ook met de videokaart temaken?

Videokaart

Mijn videokaart is Nvidia Geforce FX 5200.
Zonder SP1 heb ik het probleem dat alles heel stroef gaat, vensters verslepen enzo, het gaat niet meer vloeiend. Daar lijden films ook onder.
Nieuwste driver gebruiken heeft tot nu toe ook nog niet geholpen. Het ligt waarschijnlijk ook niet aan de videokaart, want hij is al eens in een andere computer gestoken en toen was er geen probleem. Heel vreemd.
Het is een nieuwe pc.
Kan de USB Controller het probleem veroorzaken? Die krijg ik namelijk niet goed geinstalleerd.
Alvast bedankt mensen.

Ik denk dat dat een verband met elkaar heeft. Zonder sp1 zou ook alles vloeiend moeten werken. En dan met sp1 werkt het één niet meer maar het andere weer wel:confused:. Het zou aan het RAM geheugen kunnen liggen, dit kun je testen met Memtest86. Dit testen kan even duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan