• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Matrixen en andere doorverwijzingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reimer78

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
49
Bekijk bijlage dashboard2.xlsx

Collega`s,

Bijgevoegd vinden jullie wederom een deel van het dashboard. Het betreft hier een overzicht van de afdeling personeelszaken.


Boven aan het tabblad vinden jullie 3 lege kollomen: Opkomende beoordelingen, achterstallige beoordelingen en achterstallige contractbesprekingen.

In de kollom er onder staan de personeelsgegevens. Hierin staat onder L de datum einddatum. De gegevens die hierin staat bepalen of de naam, regio en einddatum moeten worden gekopieert naar de bovenstaande kollomen.

Opkomende beoordelingen moeten die medewerkers komen te staan die een einddatum hebben die ligt tussen de 80 en 60 dagen vanaf de huidige datum. Tussen de 60 en 30 moet hij bij achterstallig komen te staan en minder dan 30 bij contractbesprekingen achterstallig. Bij dagen tot deadline wil ik graag een aftelling hebben tot 60 dagen voor einddatum, bij overschrijding de dagen na de 60 dagen tot einddatum en bij "dagen tot vervaldatum" de dagen tot einddatum (natuurlijk alleen indien hij in die kollom hoort).

De velden waar geen einddatum in staat wil ik graag dat ze automatisch mee gaan per februari van het volgende jaar. (die moeten namelijk in februari beoordeeld worden)

Als laatste wil ik graag bij risico (indien hij in de kolom overschrijding contractbespreking komt) wil ik graag de woorden: ernstig, zeer ernstig of kritiek komt te staan. Welk woord is afhankelijk van de waarde van M: (aantal contracten). Is dit veld leeg dan: Ernstig, is dit veld 1 of 2 dan zeer ernstig en is dit veld 3 dan Kritiek.

Wie kan mij hier mee helpen?
 
Reimer,

Waarschijnlijk wacht iedereen nog je reactie af op je vorige topic . . . .
Het wordt zo langzamerhand wat ondoorzichtig voor de vrijwilligers die hier helpen.
 
Laatst bewerkt:
Reimer,

Hulp is geen probleem, waar ik je nu even naar verwijs zijn mijn opmerkingen in je andere topic

Toch nog even een tip betreft deze, wees in je vraagstelling duidelijk wat je wilt (was je) en waar je het wilt hebben en waar het vandaan moet komen.

Lees a.u.b. mijn tips in je andere topic.

Succes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan