max 2mb op N-router

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvkijker

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Beste,
In mijn huis heb ik binnenkomend een g-fritzbox van XS4all om mijn telefoon binnen te laten komen, daar heb ik o.a. met een een kabel een sitecomm N-router op aangesloten om mijn pc en laptops (43 stuks) sneller met elkaar te laten communiceren. Ik hab daar nu een NAS op aangesloten wn dat vond ik allemaal erg traag. Nu blijk ik (altijd) al een max. snelheid te hebben van 2 mb. Terwijl de folders honderden MB's beloven. Is er wat aan de hand en wat kan ik er aan doen ?

Je moet ook geen router achter routers gaan plaatsen, dat is vragen om vertragingen e.d. ;)

Beste mensen,

Na het advies van de beheerder aan de slag gegaan en de sitecomm er tussen uitgehaald. Ik heb nu dus een G-router Fritzbox standalone. Ook virusscanner even gedeinstalleerd, omdat ik dacht dat dit de zichtbaarheid in sommige fotoprogramma's blokkeerde. Maaar het helpt allemaal niet echt. Ik ben nu op 2,40 max. Een hoop werk voor .... ? Is er wat te optimaliseren ? Zo zie ik zoas gezegd in bijvoorbeeld Adobe bridge en Windows fotogalery onder netwerk de NAS niet. Startend vanuit de foto krijg ik het wel in het programma te zien.

Groeten,
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan