• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Max aantal kolommen, mbt Data, Overzicht, Groeperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaasgaaf

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Geachte Forum leden,
Zoals ik het zie is het maximum aantal kolommen dat via Data, Overzicht, Groeperen aangemaakt kan worden: 8 (dit wordt links t.o.v. de rij-nummering weergegeven).
Weet iemand of het mogelijk is of dit aantal vergroot kan worden?
Zo ja, dan graag een uitleg hoe ik dit kan instellen.

Excel 2003 is tot mijn beschikking.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag,

Met vriendelijke groet,
Kaasgaaf

Bedankt voor je reactie Harry.
Kan je mij in een bijlage laten zien wat je zei: 13 kolommen gegroepeerd. Ik denk dat je
13 kolommen hebt geselecteerd en deze hebt gegroepeerd, dit is niet de vraag, ik weet dat dit kan.

Misschien was ik niet helemaal duidelijk maar ik bedoel datgene wat in de bijlage zichtbaar is in de linker-bovenhoek (gegroepeerde rijen die gegenereerd worden via Data, Overzicht, Groeperen; "ALT+A,O,G") van 1 t/m 8.

De vraag is dus: waarom niet hoger? Waar zijn 9 t/m 13?
Beperking Excel?

Ik ben met het groeperen van rijen begonnen met het level met het hoogste nummer en zo naar level 1 toegewerkt. Dus met rij nummer 17 begonnen, rij selecteren, "ALT+A,O,G".
Daarna rij nummer 16 en 17 geselecteerd, "ALT+A,O,G", etc. tot level 1.

Ik hoop dat deze uitleg + de bijlage het een en ander verduidelijken.

Bijlagen

Jammer dat ik nog geen reactie heb ontvangen, kan iemand mij hier een antwoord op geven? Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan