Maximaal aantal RAM op mobo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandlord

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Ik heb een simpele vraag, waarvan ik zelf eigenlijk het antwoord al van heb. Ik hoop dat iemand dat alleen kan bevestigen.

Twee jaar geleden heb ik een computer laten samenstellen, met het moederboard:
Asus P5GC-MX/1333. En nou hetgeen waar ik bang voor ben, hoeveel Ram kan hier maximaal op? Ik denk 4 GB maximaal, maar is dat ook zo?

Alvast bedankt voor het antwoord :D

Het kan misschien heel dom klinken, maar ik weet dan nog steeds niet hoeveel RAM ik maximaal op me bordje kan hebben :D

Ik heb zeg maar geen merk-pc, maar een samengestelde, en hij geeft aan dat ik dat handmatig moet invullen. Daarnaast zie ik mijn geïnstalleerde RAM (2GB) met nog een gleuf over. Hoeveel GB Ram kan een zo'n gleuf maximaal hebben?

Kijk ik ergens overheen? :o

Wel bedankt voor je hulp ! :thumb:

Als ik het goed begrijp:

2 x DIMM max. 4GB, DDR2 667/533 MHz, non-ECC, un-buffered memory
Dual channel memory architecture.

Maximaal 4 GB per gleuf? Dus in totaal MAX 8GB?

Haha, ik dacht ik haal het beste eruit.

Maar ik was er al bang voor. Alhoewel 4GB genoeg is.

Bedankt voor je hulp, deze is opgelost ;)

:D:D

Graag gedaan.Je bent trouwens de eerste die zegt dat die scanner niet zou werken.Je had een vinkje gezet?
Reden waarom ik deze scanner wel eens plaats hier op Helpmij is om vragenstellers eerst eens zelf te laten kijken /leren/begrijpen etc.
(en dat is niet direct op jou als persoon bedoelt;))

haha, nee ik wist wel dat er 4 GB op kon, maar ik dacht misschien dat ik ergens overheen keek :o

Wat betreft de scanner ik wil er wel een screenshot van maken

Laatst bewerkt:
Of bord staat niet of niet juist in hun database.Ik heb ook geen merk pc maar geeft wel goed aan.

Maar goed...zoals ik al zei..je bent de eerste.;)

Succes verders.

Lijkt me sterk wat vlak daaronder staat daadwerkelijk mijn mobo's ontwikkelaar(Asustek) en het type.

Jij ook succes verders en nog maals bedankt :thumb:

aha :P :o Zoals je ziet lees ik vaak over iets heen.
Maarja ik ben nog maar 15 dus er valt nog genoeg te leren xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan