maximaal geheugen voor mijn oude bordje... 4 gb..

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
pc 3 jaar oud. Voor de fun is open geschroefd ! Zat te denken wat extra nieuw geheugen erin... maar kan dat zo maar... Kijk voor de eerste keer is in het boekje...
foxconn user manual Motherborrd G31MX/46GMX Series.
Chapter 1: Memory:
2x 240 pin dimm slots
Supports Dual-Channel DDR2 800/667 (for g31)
Supports Dual-Channel DDr2 667/533 (For946gz)
Supports up to 4 GB

Kortom, maximaal 4 gb in mijn pc tje... (zit er nu al in 2 x 2 ) ! Of heb ik dat als leek compleet verkeerd begrepen? Overige systeem info van mijn pc: Prosessor Intel core (tm)2 Duo CPU E 8400@3.00GHZ Geheugen Ram 4.00 GB Type computer 64 bits. besturing.....

Kan hij niet sneller meer....:confused: snik snik....

Hoi...

Idd maximaal 4gb is mogelijk op dat bordje.En als dat nu al zit dan zit je aan je plafond.
Bron:klikkerderklik

Wat is er niet snel aan???

Op zich snel genoeg, maar met al die mooie pc sites en foto's etc etc loopt het water je al in de mond! Wil best wel wat snellers, maar om nu direct een andere snelle pc aan te schaffen gaat weer een stap te ver...! Moet alleen nu nog een andere dvd brander aanschaffen? Huidige Sony/Nec maakt veel herrie, stoort me al vanaf het begin.

Nog een tip? Voor een goede stille DVD/CD brander? Plextor? Liteon? Samsung?? Prijs 20 of 35 € maakt mij niets uit....

Cc cleaner onlangs is laten lopen...
Defragmentatie als ik het systeem begrijp doet hij dat automatisch 1 x per week!
Virus scanner NOD 32

En dan heb je al mijn onderhouds-programma's wel gehad.

Dan doe je dus bijna al het nagenoeg mogelijke.
Alleen dus nog kijken naar wat er allemaal automatisch(op achtergrond) opstart terwijl dit wellicht niet nodig is.
Zoekvak--type in:msconfig.
Kijk bij opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan