maximaal geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightmaew

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Goedemiddag

Graag zou ik zoveel mogelijk ram geheugen geinstalleerd willen hebben, in verband met 3dmax/aftereffects renderen, eventueel handig voor zwaar gamen

Maar ik lees nu

The ASRock 890GX Extreme3 uses the AMD Socket AM3 CPU socket. Any compatible AMD CPU will have the same socket entry. It uses the latest DDR3 memory type, with maximum speeds of up to 1866 MHz, and 4 DDR3 slots allowing for a maximum total of 16 GB RAM.

Dus 16 g is echt mijn max :( ?

4 x 8 G ddr3 gaat dat werken :( ?

Als ik zoveel geheugen heb, moet ik dan mijn videokaart ook upgraden naar 3 g of 2 g ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste nightmaew

Ben zo vriendelijk geweest je titel van je vraag aan te passen die bij de vraag past. Enkel "Hey" als titel zegt totaal niets over de vraag zelf.

oke jackall, granit weet je dan ook of ik mijn videokaart moet upgraden ? die is nu 1 g ?

welke videokaart heb je, want dat is wel wat belangrijker dan geheugen als je aan videobewerking wilt doen dat heeft overigens bijna niets te maken met het ram geheugen

Renderen gebruikt veel geheugen vooral met Adobe producten, denk dat beide geen luxe is.

Dus videokaart +1 en geheugen volgens lange pier dus.

Beste is om beide up te graden ?

En voor een goede prijs,

welke videokaart + geheugen zou ik dan moeten gaan ? Wat is een powercombo ?

Zo balen dat ik de dingen zelf niet kan installeren scheelt een boel geld :shocked:

Laatst bewerkt:
Wat is je budget en een videokaart en geheugen installeren is niet zo moeilijk het enigste wat je moet doen is iets vastklikken en de drivers installeren voor de videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan