maximaal openen snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo mensen even een vraag waar ik niet uit kom:

ik werk met win 10 ie 11

ik heb een aantal snelkoppelingen genaakt die ik op het bureaublad heb staan,maar ze openen niet maximaal!

normaal als je er op gaat staan en met rechts klikt kan je het [maximalizeren] maar dat staat er nergens tussen?


wat is de oplossing?
 
Niet echt duidelijk wat je bedoeld. Een snelkoppeling kan je nooit minimaliseren of maximaliseren. Wel het programma dat door de snelkoppeling wordt gestart.
 
haha dat bedoel ik,maar als ik rechtsklik staat er niks van maximalizeren,daarom opent het 3/4 ipv 100% lastig.
 
Laatst bewerkt:
Normaal is het rechtsklikken > Eigenschappen en dan heb je een keuze
Uitvoeren:
Normaal venster
Geminimaliseerd
Gemaximaliseerd

Zo is het in Windows 7
 
ik zit in met win 10 dus kan het niet maximalizeren dat is lastig
 
Kan die de laatste (gewijzigde stand) dan niet onthouden. Dus bovenste balk alleen rechtsklikken, maximaliseren en dan sluiten en weer openen?
 
alles al geprobeerd ook uitrekken en afsluiten al f4 niks helpt

op mijn gewone pc kan ik op een snelkoppeling staan rechts klik en maxi of minimalizeren hier op laptop niet
 
Deze nog gevonden:

Hier de werkwijze om uw vensters maximaal te laten openen:
Pak,met de cursor, dit venstertje met de hoeken,links boven en rechts onder, vast en rek het uit tot de gewenste grootte,met linker muisknop ingedrukt te houden en te slepen.(De hoeken van uw scherm).
Klik dan op het vierkantje rechts boven in uw balk.
Ga nu naar "Bestand" en klik op "Afsluiten".
Als U nu een nieuwe pagina opend,is het maximaal.

en deze:

- Sleep met de muis het venster maximaal (dus niet op het vierkantje drukken!!).
- Houd nu de CTRL-knop ingedrukt terwijl je op het kruisje rechtsbovenaan drukt.
 
hallo dank u voor het bericht,als u mijn tekst las was dat al gebeurt!!

zonder succes opent +/- 75% lastig.

nog een keer ik copy een link/url dan op een leeg bureao blad rechtsklik ik op nieuw dan snelkoppeling en plak het erin,werkt allemaal wel maar elke is niet maximaal!!!!
 
Laatst bewerkt:
Laatste poging.
Ik maak een snelkoppeling naar helpmij.nl op het bureaublad. Ik open deze en dat is dan maar half/geminimaliseerd. Ik knikker deze tegen het plafond/beeldscherm en dan is die maximaal. Ik ga naar een lege plek helemaal bovenin en rechtklik en dan krijg ik een hele waslijst van Menubalk, Werkbalk Favorieten... en als laatste sluiten en klik daar op. Als ik dan dezelfde snelkoppeling op het bureaublad klik opent die maximaal.

Meer ideeën/oplossingen heb ik niet.
 
het werkt gewoon niet ie doet het goed maximaal de rest is *****

snap er geen hout meer van wat een gedoe
 
Hoe heb je de snelkoppeling gemaakt?
 
gewoon de link copy dan leeg bblad nieuw-snelkoppeling-plakken en ok
 
Zo gewoon is dat niet, dat kan namelijk veel eenvoudiger.
Sleep de favicon van de betreffende website naar je bureaublad:
Clipboard01.jpg

Sluit IE
Dubbelklik op de zojuist gemaakte koppeling om IE te starten.
Je komt dan direct op de gewenste website.
Dubbelklik aan de bovenkant van IE om het venster te maximaliseren.
Sluit IE.
Als je nu op dezelfde koppeling dubbeklikt om IE te starten zal deze gemaximaliseerd starten.
 
Het heeft niets met classic shell te maken.
 
Sleep de favicon van de betreffende website naar je bureaublad:??????????????????

ie werkt al en opent altijd max,gaat om de rest
 
En heb je al gedaan wat ik in #17 zei?
 
snap er niks van

Sleep de favicon van de betreffende website naar je bureaublad:??????????????????????????????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan