Maximaal toegestaan aantal contactpersonen overschreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Ik heb momenteeel 206 contactpersonen in mijn lijst.

Maar, de max was altijd 150.. Is de limiet verhoogd met MSN 7 (ik heb er niemand over gehoord) of gaat er iets mis?

Mensen die ik toevoeg zeggen ook geen popup van mij te hebben gehad..
 
Nou je het zegt ik heb er 174. Dan zal het wel verhoogt zijn :D. Dat is wel beter:cool:

Ik kan er op internet (voorlopig) niks over vinden
 
Die is verhoogd naar 350 dus er kunnen er nog heel wat worden toegevoegd:)

Ik kijk normaal op mastaline, maar daar wordt de server vandaag van verplaatst van Amerika naar Nederland en de site is dus nog offline.
 
Laatst bewerkt:
www.mastaline.com

Één nadeel: De site is nu offline omdat de server vanuit Amerika naar Nederland wordt verplaatst.

En ik kom maar op 24:eek:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Die is verhoogd naar 350 dus er kunnen er nog heel wat worden toegevoegd:)

Ik kijk normaal op mastaline, maar daar wordt de server vandaag van verplaatst van Amerika naar Nederland en de site is dus nog offline.

Heb je ook officiele bronnen?
 
Geplaatst door XP_PC


Heb je ook officiele bronnen?
Bij mastaline heeft een lijstje met veranderingen gestaan, maar mastaline is nog steeds offline.

Ik heb het idee dat het verhuizen van de server niet helemaal volgens plan gaat. Ze zouden zaterdagavond om 22.00 urr offline gaan. Zondag zouden ze weer online komen. Ik wacht af:confused:

Ondertussen zal ik nog even zoeken naar meer informatie.

EDIT:
Het zijn er geen 350 maar 300: http://www.breekpunt.nl/nieuwsbericht.asp?id=10322
 
Laatst bewerkt:
Krijg nou wat; dát breekpuntartikel heb ik gelezen :eek:.

Thx anyway.

*slaat zichzelf voor zn kop*
 
Graag gedaan.

Iedereen kijkt wel is ergens overheen;)
 
nu vraag ik mij eiglik iets af: als je je nu nog eens zou aanmelden op een oudere msn(denk aan 6,2 of windows messenger) gaat dat dan eiglijk met die 300 contactpersonen?? heb het nog niet geprobeerd omdat ik windows messenger niet meer heb staan, heb wel 168 CP's:p heeft iemand dit al es geprobeerd?
 
Jawel. De limiet is namelijk niet in het programma opgegeven maar op de server.

( toch :8-0: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan