Maximale installaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo,

Ik heb Office Small Business 2007. Korte vraag: Op hoeveel computers kan ik die installeren/activeren?

Alvast bedankt!
Tolax

Volgensmij gewoon 1 keer, het is toch een oem versie ?

- bericht om dit topic weer onder de aandacht te krijgen -

sorry dat ik misschien de regels overtreed maar anders krijg ik nooit antwoord :S

Dat ligt aan de licentie en niet of je Small Business hebt of een standard.

normaal gesproken als je geen open volume license hebt mag je hem voor 1 pc gebruiken

Ik heb hem iig al op 4 computers geïnstalleerd ..

Hoi,

Vraag: heb je deze 'origineel' aangeschaft of via jou (of iemand anders' werk) als copie-cd?
Indien het laatste:

Het gaat goed totdat Microsoft (en terecht) de illegaal geïnstalleerde versies blokkeert door de productcode onbruikbaar te maken (de oorspronkelijke rechtmatige eigenaar krijgt dan een nieuwe).

Origineel aangeschaft. Alle 3 de keren dat ik Office 2007 heb geinstalleerd was voor hetzelfde huishouden, de 4e keer is ook voor datzelfde huishouden.

(ik zei in mijn vorige bericht dat ik 'm al 4 keer had geinstalleerd, dat moet 3 zijn)

Office enterprise meerdere keren installeren

Hallo,
Ik heb een iets ander vraagje, namelijk hoevaak ik office enterprise 2007 kan installeren. In de handleiding van mijn werk staat dat het maar op 1 computer kan. Maar wat als ik nu binnenkort een nieuwe computer koop? Kan ik het dan nog installeren? Ook bij de installatie werd ik er trouwens op attent gemaakt dat de geinstalleerde versie wordt geverifieerd door microsoft en dat het slechts op 1 computer werkt.
maar goed, de vraag blijft dus hoe serieus ik dit moet nemen en wat als ik het straks op een andere computer wil installeren.
Hopelijk weet iemand raad......

In de handleiding staat 1x, Bij de installatie staat er 1x. dus als je meerdere keren gaat installeren ben je ten eerste illegaal bezig en ten tweede kan je werk er op aangesproken worden....

Volgens de gebruikersovereenkomst mag je het éénmaal installeren op één apparaat, wat dan het 'gelicentieerd apparaat' wordt, daarnaast mag hetzelfde product nog eenmaal geïnstalleerd worden op een draagbaar apparaat, waar dan overigens geldt dat het alleen gebruikt mag worden door de hoofdgebruiker van het 'gelicentieerd apparaat'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan