Maximale RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar RAM voor een PB IMedia 3315 en dat heb ik inmiddels gevonden maar kan even niet achterhalen hoeveel er maximaal in gaat !!

Is dus een oude IMEDIA 3315 met een Intel D101GGC Mobo aldus PCWizard.....

Iemand enig idee hoeveel ik hier maximaal kan bijplaatsen want met de huidige 512 MB schiet het niet op bij die luitjes ;-)

Thanks,

T
 
Nou, dat doen jullie sneller dan ik vandaag !!

Bedankt beide heren, leuke dag geweest hopelijk gisteren ;-)
 
Nog één vraagje, moeten beide sloten bezet zijn of kan er gewoon eenmaal 1 GB in en eventueel in de ander nog een oud reepje van 256 !?

Fijn dat jullie een goede dag hebben gehad mannen.....
Hoop jullie snel weer eens te zien.
 
1 reepje van 1gb gaat prima met een reepje van 256.;)
Kan je je verder wel druk maken om het feit wel of niet dualchannel maar ik denk dat dat met dit systeem niet zo van belang is. Men zal meer profijt hebben van het meer aan geheugen als dat het perse in dual zou moeten draaien.
 
Ja, ik zat even aan het DUAL verhaal te denken maar dat is inderdaad van ondergeschikt belang in deze situatie !!
PC van een zoon van vrienden van ons met weinig centjes en voor 37,- een aardige upgrade denk ik zo. 512 valt gewoonweg niet meer te werken man.....
 
Hou je ook rekening met Single en Dual sided geheugen.
 
Vertel Crash !!

Neem aan dat ik het reepje van 23,- gewoon kan nemen toch en anders plaats ik de 256 er niet bij mocht de ene single en de ander double zijn.
Thanks voor het attenderen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan