Maximale temp voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste allemaal,

Zoals de titel al zegt, vraag ik me af wat de max temperatuur van een voeding is.
Ook vraag ik me af of je de snelheid van de voedingsventilator aan kan passen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Mvg,
Drioras

Waarom wil je het eigenlijk weten? Welke voeding betreft het? Snelheid van de ventilator kan je alleen bij dure voedingen aanpassen/passen zichzelf aan. Anders moet je de voeding openschroeven en er een weerstand tussen solderen.

Bedankt voor de snelle reactie :)

Ik wil het graag weten omdat ik deze voeding heb gekocht met het vooruitzicht op de toekomst, en ik wil dan graag weten wat de max temps zijn, zodat ik hem misschien beter moet laten koelen. Nu is hij nog maar 42 graden Celsius, maar hij is wel een 50 geweest, en dan heb ik niet het idee dat de fan sneller gaat draaien. Maar ik denk dat ik me weer onnodig druk maak......:o

Het gaat hier om een: ANTEC true power 750 watt blue led.

Mvg,
Drioras

Tsja... Sneller kan je de fan i.i.g. niet laten draaien. Maar als je extra koeling wilt, kan je alleen zorgen dat hij rechtstreeks koele lucht van buiten krijgt. Maar volgens mij kunnen voedingen iets van 70-80 graden Celcius worden. Dus dat wordt, denk ik, geen probleem. Anders zouden ze 'm toch ook niet verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan