Maximale temperatuur voor Galaxy S tijdens gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
220
Hallo,

Mijn Galaxy S wordt erg snel warm/heet als ik ermee aan het kl... ben. Heb Bathing Cat erop die telkens waarschuwd dat ze dr **** verbrand vanaf 40 graden.
Heb nergens kunnen ontdekken HOE heet ie mag worden, zonder in de problemen te komen. Bij 45 graden stop ik maar weer ff, maar vind het wel f... irritant, om eerlijk te zijn.

Bedankt alvast en
M vr gr.
Carla
 
Sowieso 50 graden is het maximum, komt door het warme weer verder is het best normaal dat die zo heet wordt
 
50 graden t matje?

Hi Famouz,

Dat is wel balen dan, doe nog niet eens echt veel ermee, zit meestal ff mail te kijken of iets te zoeken of te veranderen op die mobiel en dan kan ik alweer stoppen. Spelletje spelen of filmpje kijken kan ik helemaal wel schudden dan. Ik heb een grotere batterij genomen zodat ik wat langer gebruik kan maken, maar met die kleine batterij was het ook al.
Is daar nog iets op te verzinnen?

Groetjes,
Carla
 
naar de supermarkt en voor de koeling je mail nakijken moet wel werken :)
 
die houd je telefoon koel,
maar het is nu al gouw 25 graden en de telefoon maar max 50 kan is het niet echt vreemd gewoon wat minder op je telefoon kijken en meer van de zon genieten is het enigste wat je kunt doen.

p.s krijg je het savonds ook (als het afgekoeld is)
 
temp

In ruste is ie 28 graden 1 minuut later al 30 graden, staat alleen die badkat aan, terwijl ik dit zit te schrijven, is het al 32 graden, doe ik er nog niks mee. Wee 1 erbij.

Groetjes,
Carla


die houd je telefoon koel,
maar het is nu al gouw 25 graden en de telefoon maar max 50 kan is het niet echt vreemd gewoon wat minder op je telefoon kijken en meer van de zon genieten is het enigste wat je kunt doen.

p.s krijg je het savonds ook (als het afgekoeld is)
 
das aardig warm. ik denk toch als ie in slaapstand al 28 grade is je eventjes mee terug moet. mijn samsung star >.< krijg ik pas echt warm als ik muziek ga luistere en ondertusse op internet zit. dan duurt het toch nog een 10 minutjes voordat je echt voelt dat hij warm word.
 
terug naar de winkel wordt probleem

Hi,

Sorry dat ik even niet reageerde.
Denkdat het een probleem wordt om ermee terug te gaan, via internet gekocht en ga m niet opsturen.
Nog iemand n ander idee?

M vr gr.
Carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan