maximus formula?

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
heeft het moederbord: Asus Maximus Formula iX38, SATA2 RAID, GLAN sli support? want op de site van asus staat alleen x16, x16 full speed??

mgv,

merijntjuh

helaas niet de geforce chip serie heb wel sli dat nvida bedacht heeft en ati heeft crossfire.

kan je me ander een paar mobos geven waar pci-e 2.0 op zit?? dan heb ik tenminste wat keuze.. en mijn budget is niet mer dan 250 euro:D dus dat moet te doen zijn:thumb:

de striker 2 sli pci-e v.2 ,P5N-D sli pci-e v.2 ,P5N-T Deluxe pci-e v.2
deze bevoorbeeld zijn allemaal sli borden die gebruik maken van pci-e versie 2.0

let op deze zijn allemaal van het merk asus er zijn ook andere borden met pci-e 2

Laatst bewerkt:
en virtuosa?? is de p5n-d een beetje fatsoenlijk bordje of kan ik beter de p5nt nemen maar 1 nadeel aaan de p5nt dat hij maar 1 pci-e slot heeft (niet dat dat uitmaakt) maar als ik er 2 dikke gpus in stop dan kan ik die pci slot niet meer gebruiken of moet dat niet uitmaken??

ik zelf heb geen p5n-d dus weet het niet ik neem het aan dat het goed is asus is werld,
merk. ik zelf zou eerder voor de striker 1 of striker 2 gaan om dat ik veel addon kaarten,
gebruik. het is toch een keuze die je zelf moet maken.
ik zelf kijk altijd of ik na 2 kaarten me geluids kaart nog kwijt kan in de kast,
dat is het belangerijkste aangezien onboard geluid niet zo geweldig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan