Maxtor 40 gb Hardeschijf probleem ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over 2 van die tandjes zit een zwart blokje (jumper), deze kun je eraf trekken en op een andere plaats weer erop steken, NIET GELIJK DOEN!!!

Zoek eerst even naar de letter MS en LS, dit kan daar in de buurt staan of in de handleiding van je HD

Geplaatst door Paintje
Over 2 van die tandjes zit een zwart blokje (jumper), deze kun je eraf trekken en op een andere plaats weer erop steken, NIET GELIJK DOEN!!!

Zoek eerst even naar de letter MS en LS, dit kan daar in de buurt staan of in de handleiding van je HD

kanje ff w8te dan kijk ik ff en kan je me toevoegen op msn murat_nl@msn.com gaat makkelijker dan hier en ik bedankt voor je hulp :) :thumb:

Voor zover ik zie heb je je oude harde schijf( met besturingssysteem eraf gehaald, dus moet je gewoon ff WinXP opnieuw installeren. Normaal gesproken staat de jumper volgens mij, op Cable Select, en mag dat geen problemen geven. Zet gewoon in je bios de first boot op cd-rom en dan kom je er volgens mij vanzelf wel uit.

Gr. Bartie.

Geplaatst door Bartie
Voor zover ik zie heb je je oude harde schijf( met besturingssysteem eraf gehaald, dus moet je gewoon ff WinXP opnieuw installeren. Normaal gesproken staat de jumper volgens mij, op Cable Select, en mag dat geen problemen geven. Zet gewoon in je bios de first boot op cd-rom en dan kom je er volgens mij vanzelf wel uit.

Gr. Bartie.

al geprobeerd werkt niet :S

k heb een software van Maxtor.com gedownload Om te teste ofzo .

K krijg een beeld met

PIIX4 Primary Master : SAMSUNG DVD-ROM SD-608
PIIX4 Primary Slave : R/RW 4x4x32

PIIX4 Secondary Master : No Device Found
PIIX4 Secondary Slave : Maxtor 5T0404H1

is dit goed?

Geplaatst door -MrFreaKy-

Normaal wel, maar waaorm je hardeschijf op de secondary slave?

Ik zou het zo doen;
PIIX4 Primary Master : Maxtor 5T0404H1 (jumper op Master)
PIIX4 Primary Slave :SAMSUNG DVD-ROM SD-608 (jumper op Slave)

PIIX4 Secondary Master :R/RW 4x4x32 (jumper op Master)
PIIX4 Secondary Slave : No Device Found

Je moet je schijf instellen als master zo te zien staat die niet goed dan zal die niet goed werken.

Zie bijlage

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan