Maxtor Basic 1000 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvin89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Hallo,

Ik heb een Maxtor Basic 1000GB deze heeft op mijn vorige computer altijd goed gewerkt.
Nu wil ik hem op mijn laptop met windows 7 aansluiten maar hij instaleert het stuurprogramma en doet alles goed. Word ook gezien in apparatenbeheer maar kan hem nergens zien staan om hem te openen.
Ik heb heel internet al afgespeurd maar ben ten einde raad.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Groet Melvin

Schijfbeheer?
Waar de C staat staat hij ook niet bij hij word wel bij apparaatbeheer weergegeven maar verder kan ik hem nergens meer terugvinden en als ik probeer het stuurprogramma bij te werken is het de meest recente.
Als ik het stuurprogramma verwijder en hem opnieuw laat installeren zie ik hem nog steeds niet.
Maar verder zegt hij wel dat het product correct werkt

Wat is de lengte van de USB-kabel tussen externe HDD en laptop ?
Dit kan mogelijk bepalend zijn voor het functioneren van de externe schijf.

Misschien is dit ook van toepassing op Windows7 : http://support.microsoft.com/kb/925196

Laatst bewerkt:
Het is niet zo een hele lange kabel maar op andere laptop met vista heeft hij altijd gewerkt.
Bedankt voor de link maar deze is helaas voor XP ik vind het gewoon raar dat hij op windows 7 niet werkt en op vista wel.
Ik ben echt ten einde raad :P:confused:

Ik ben echt ten einde raad

Dan zou je de berichten van Bertus nog eens kunnen lezen en proberen of je met mijn link iets kunt beginnen: de procedure voor XP zal niet veel verschillen van die voor Win7.

Hallo Bertus en Ronnie,

Ik heb nog eens gekeken maar hij word wel weergegeven in schijfbeheer.
Maar als ik met rechts duw kan ik hem niet openen.
Hoe zou ik hem bij mijn computer kunnen krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan