Maxtor garantie nagaan via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb begrepen dat je via de site van maxtor kan nagaan of er nog garantie op de harde schijf zit.

www.maxtor.nl ?

www.maxtor.com ?

Weet iemand waar en hoe ik dat kan invullen?
 
Hier (engels)

Gekopieerd uit ander forum :eek:
"Maxtor DiamondMax Plus ATA drives that have an 8MB cache buffer AND capacities of 120GB or greater will carry a Standard Warranty Period of 3 years. All other DiamondMax Plus drives will carry a Standard Warranty Period of 1 year."

terwijl ze allemaal als garantie 1 jaar hebben in de webshop...
 
Laatst bewerkt:
als je een HD apart koopt is het altijd 3 jaar bij Maxtor, koop je ze voorgeïnstalleerd in een configuratie 1 jaar.
Je kan het nr op de HD controleren online. Ten andere, de verkoper van een systeem MOET vanaf dit jaar minimum 2 jaar garantie bieden !
 
tussen garatie hebben en krijgen zit een groot verschil, maar als je in het derde jaar zit, bij wie kan je dan terrecht?
 
Geplaatst door Miauw
tussen garatie hebben en krijgen zit een groot verschil, maar als je in het derde jaar zit, bij wie kan je dan terrecht?
Bij Maxtor zelf lijkt me. Je kunt een Diagnostische tool bij Maxtor downloaden, daarmee kun je de hardeschijf controleren en voor zover ik me kan herinneren een RMA nummer laten genereren, als er problemen zijn met de hardeschijf. Met dat nummer kun je contact opnemen met Maxtor.
 
Je zal het net zien, anderhalve maand uit de garantie. :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan